خبر مهم مدیریت بحران در خصوص ساماندهی بازار بزرگ تهران ، نامی: به زودی جلسه ای با حضور وزیر کشور برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ساماندهی بازار

به گزارش تور چین ارزان، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تشکیل کمیته های ساماندهی بازار بزرگ تهران اطلاع داد و گفت: این کمیته ها آنالیز های تخصصی خود را در زمینه های مختلف از شرایط بازار انجام خواهند داد تا بتوانیم با استفاده از این طرح ها وارد عمل شویم.

خبر مهم مدیریت بحران در خصوص ساماندهی بازار بزرگ تهران ، نامی: به زودی جلسه ای با حضور وزیر کشور برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ساماندهی بازار

به گزارش خبرنگاران، محمد حسن نامی در نشست آنالیز شرایط و ایمن سازی بازار بزرگ تهران که ظهر امروز سه شنبه در استانداری تهران برگزار گردید، اضافه نمود: باتوجه به تأکیدهای مکرر رئیس جمهور و وزیر کشور مبنی بر اینکه ضمن حفظ احترام برای کسبه بازار بزرگ تهران، باید همه کوشش کنیم برای مقابله با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت، ایمنی لازم در بازار بزرگ تهران فراهم گردد.

او اضافه نمود: وزیر کشور در همین زمینه چند دفعه از بازار بزرگ تهران بازدید و نظرات کسبه و متولیان بازار را در خصوص شرایط و ایمنی بازار دریافت کرد.

نامی با بیان اینکه مشکل عمده بازار بزرگ تهران کنار هم قرار گرفتن توزیع و فراوری اجناس در محل بازار است، اضافه نمود: فراوری باید از بازار دور و به شهرک های صنعتی منتقل گردد.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: جلسات بسیاری در گذشته برای ساماندهی بازار برگزار گردیده اما اکنون وزیر کشور مصمم است تا شرایط بازار به سرعت مشخص تکلیف گردد.

نامی توضیح داد: میراث فرهنگی مورد احترام همه است اما باید مدنظر داشت در مکانی که ایمنی در خطر است میراث فرهنگی و اوقاف نمی توانند مانع باشند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه 15 روز آینده جلسه ای با حضور وزیر کشور برای ساماندهی شرایط بازار بزرگ تهران برگزار خواهد شد، اضافه نمود: در این جلسه نتیجه آنالیز های تخصصی ارائه خواهد شد تا برنامه ها برای برطرف مسائل بازار به مرحله اجرا برسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2544

به "خبر مهم مدیریت بحران در خصوص ساماندهی بازار بزرگ تهران ، نامی: به زودی جلسه ای با حضور وزیر کشور برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ساماندهی بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم مدیریت بحران در خصوص ساماندهی بازار بزرگ تهران ، نامی: به زودی جلسه ای با حضور وزیر کشور برگزار می گردد ، تشکیل کمیته ساماندهی بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید