دو مسافرخانه متخلف در قم پلمب شد

به گزارش تور چین ارزان، رئیس پلیس امنیت عمومی قم از پلمب دو مسافرخانه و هتل آپارتمان مجاز اطلاع داد و گفت: متصدی این واحدهای صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به مشتریانشان خدمات اقامتی ارائه می کردند.

دو مسافرخانه متخلف در قم پلمب شد

از سفر با تور مسافرتی پاتایا قیمت لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیغام کاویانی گفت: در ماه گذشته مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحدهای صنفی در شهر قم پرداختند.

وی اضافه نمود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی های لازم، از 48 باب مسافرخانه مجاز در این طرح بازدید و دو مسافرخانه غیر مجاز متخلف را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده دریافت ابلاغیه های صنفی پلمب و به متصدیان 5 واحد صنفی اخطار و 28 واحد تذکر لسانی دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی از شهروندان خواست با معرفی صنوف متخلف به وسیله شماره تلفن 110 پلیس را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا کمک نمایند.

پلمب 65 واحد صنفی متخلف طی فروردین ماه در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از پلمب 65 واحد صنفی متخلف در قم طی فروردین ماه امسال اطلاع داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف اجرای قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را اجرا و در این راستا تعداد 983 واحد صنفی در استان بازدید شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد: پلیس همیشه کوشش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست و اضافه نمود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها از تعداد 983 واحد صنفی، تعداد 65 واحد صنفی متخلف را پلمب و به تعداد 61 واحد صنفی اخطار پلمب دادند.

وی مطرح نمود: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی را علت عمده پلمپ واحدهای متخلف اعلام کرده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

452، ع

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1527

به "دو مسافرخانه متخلف در قم پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مسافرخانه متخلف در قم پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید