دیدار خداحافظی سفیر تایلند با قائم مقام وزارت خارجه

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: سفیر تایلند در کشورمان در انتها مأموریت دیپلماتیک خود امروز(چهارشنبه) با مرتضی سرمدی قائم مقام وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار خداحافظی سفیر تایلند با قائم مقام وزارت خارجه

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرنگاران، ادومساک سریتانگوس، سفیر تایلند در ایران در سرانجام ماموریت دیپلماتیک خود در ایران، روز چهارشنبه با مرتضی سرمدی، قائم مقام وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

قائم مقام وزارت امور خارجه در این دیدار با تقدیر از کوشش های سفیر تایلند برای توسعه روابط تهران - بانکوک و با اشاره به روابط تاریخی و خوب دو کشور ابراز امیدواری کرد این روابط بیش از پیش تحکیم یابد.

وی ظرفیت های دو کشور به ویژه در بخش های تجاری، مالی و گردشگری را از زمینه های توسعه همکاری های بین دو کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از ظرفیت های خوب دو کشور شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط باشیم.

سفیر تایلند نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حمایت ها و تعاملات خوب وزارت خارجه و اشاره به خاطرات خوب خود از کشور و مهمان نوازی مردم ایران ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد توسعه و تحکیم بیش از پیش روابط دو کشور به ویژه در عرصه های مالی و گردشگری باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 511

به "دیدار خداحافظی سفیر تایلند با قائم مقام وزارت خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار خداحافظی سفیر تایلند با قائم مقام وزارت خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید