دیدار رویانیان با معاون فدراسیون فوتبال ایتالیا، احتمال برگزاری سوپرجام ایتالیا در ایران

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته با یکی از معاونان فدراسیون فوتبال ایتالیا و مدیر اجرایی لیگ حرفه ای سری A موسوم به کالچو ، دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار رویانیان با معاون فدراسیون فوتبال ایتالیا، احتمال برگزاری سوپرجام ایتالیا در ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرگزاری تسینم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این ملاقات در ساختمان مرکزی سری A ایتالیا که در شهر میلان مستقر است، انجام شد. در این نشست حمید استیلی و امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان را همراهی می کردند.

مارکو بورونلی در ابتدای این ملاقات خطاب به مدیر عامل پرسپولیس گفت: قرار بود این نشست با حضور شخص رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا برگزار گردد اما سفر ایشان به ترکیه مانع از این امر شد.

محمد رویانیان هم در شروع صحبت هایش به تشریح برنامه های خود و باشگاه پرسپولیس برای شروع دورانی جدید، توسعه فوتبال و کسب استانداردهای حرفه ای باشگاهی پرداخت و اهداف خود را از سفر به ایتالیا تشریح کرد.

مدیر اجرایی لیگ سری A ایتالیا نیز در مقابل بیان کرد: شما نگاه جدیدی دارید و در مسیری حرکت می کنید که هر چند سخت و سخت است اما باعث ارتقا و پیشرفت باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشحالم با مدیر باشگاهی دیدار می کنم که در آسیا پرطرفدارترین است و این مساله می تواند بستر مناسبی برای همکاری ها باشد. ضمن آنکه خوشحالم علاوه بر این با باشگاهی در ارتباط هستیم که بازیکنان بزرگی چون علی دایی، کریم باقری، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی را به فوتبال اروپا معرفی نموده است.

بورونلی توضیح داد: ما می توانیم از مسائل فرهنگی دو کشور در تعاملات بین خود استفاده کنیم. ما برای انتقال تجارب خود به شما آماده ایم و می توانیم از پتانسیل پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم در آسیا و ایران استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در سخنانی یادآور شد: باشگاه آ.ث.میلان از جمله باشگاه های محبوب خارجی در ایران است و بسیاری از هواداران پرسپولیس به خاطر رنگ قرمز پیراهن آن، میلان را دوست دارند که باعث علاقه مندی آنها به فوتبال ایتالیا شده است.

وی سپس حمید استیلی را به عنوان یکی از ملی پوشان و افتخارآفرینان فوتبال ایران معرفی و توضیح داد: آقای استیلی سرمربی تیم ما بود و در حال حاضر به منظور ایجاد تحول در تیم های پایه از ایشان برای مدیریت این بخش بهره گرفته ایم تا در آینده خروجی بهتری را ببینیم. امیدواریم در این راستا بتوانیم از تجربیات و امکانات فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه های ایتالیایی بویژه باشگاه آ.ث.میلان استفاده کنیم.

همکاری در زمینه های تجارت، آموزش و توسعه فوتبال از جمله موارد مورد گفت وگوی دو طرف بود. به همین دلیل مدیر اجرایی سری A ایتالیا که عضو هیات رئیسه لیگ های حرفه ای فوتبال اروپا نیز هست، پیشنهاد کرد؛ باشگاه پرسپولیس دفتر نمایندگی خود را در شهر میلان برپا کند.

وی در این خصوص اعلام کرد: ایجاد این دفتر نمایندگی، به ارتباط بهتر، بیشتر و سریع تر بین ما و شما یاری می نماید تا مسائل مورد علاقه دو طرف پیگیری گردد. همچنین با توجه به اینکه ما معمولا بازی سوپر جام فوتبال ایتالیا را در خارج از کشور برگزار می کنیم، آمادگی داریم که این بازی را در صورت فراهم شدن شرایط، در ایران انجام بدهیم.

در ادامه این ملاقات درباره امکان همکاری در حوزه تیم های پایه، امکانات اردویی و آموزش به بحث و گفت وگو پرداخته شد.

در سرانجام این نشست، معاون رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به عنوان یادبود دو پیراهن تیم ملی ایتالیا را به محمد رویانیان و حمید استیلی اهدا کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 516

به "دیدار رویانیان با معاون فدراسیون فوتبال ایتالیا، احتمال برگزاری سوپرجام ایتالیا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رویانیان با معاون فدراسیون فوتبال ایتالیا، احتمال برگزاری سوپرجام ایتالیا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید