رجبی: انتقال شیری به فولاد نهایی شده است، سعی می کنیم باز هم سهمیه بگیریم

به گزارش تور چین ارزان، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام نمود توافقات نهایی برای انتقال مهدی شیری از پرسپولیس به این تیم اجرا شده است.

رجبی: انتقال شیری به فولاد نهایی شده است، سعی می کنیم باز هم سهمیه بگیریم

به گزارش خبرنگاران، حمید رجبی در نشست خبری پیش از ملاقات با آلومینیوم اراک گفت: فردا بازی سختی داریم. این تیم دونده و سرعتی است و بازی مستقیم ارائه می دهد. این مسئله باعث می گردد کار ما سخت گردد ولی در پی این هستیم امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

وی درباره پیوستن مهدی شیری عنوان نمود: ابتدا جا دارد از مدیریت و هیئت مدیره تشکر کنم که در نیم فصل زمینه جذب بازیکنان را فراهم کردند. در نیم فصل 5 بازیکن گرفته ایم و از این بابت خیلی شاد هستیم. مذاکرات و توافقات برای جذب شیری اجرا شده و امیدوارم در چند ساعت آینده این انتقال صورت بگیرد. برای جذب بازیکن آسیایی یا شاید اروپایی با توجه به جای خالی که داریم، در چند روز آینده زمان داریم و امیدواریم یک بازیکن خارجی هم به تیم اضافه کنیم.

رجبی درباره شرایط پاتوسی گفت: بحث معاوضه پاتوسی و شیری مطرح شد که باشگاه کاملاً این موضوع را تکذیب کرد. پاتوسی در تیم ما می ماند و شیری را به عنوان بازیکن آزاد جذب می کنیم.

وی درباره اینکه امیدی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند، یادآور شد: حقیقتاً به علت بسته بودن پنجره در دو سال اخیر به تیم ما فشار زیادی وارد شده است. سال جاری نیز در چند بازی اول ما نبودیم و این شرایط را برای ما سخت می نماید. نفرات نو نیز برای هماهنگی احتیاج به زمان دارند ولی با تمام انرژی و توان مان سعی می کنیم از نام بزرگ فولاد دفاع و کسب سهمیه کنیم و بعلاوه در پی این هستیم که در لیگ قهرمانان نیز از گروه صعود کنیم.

مربی فولاد درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت: حمید بوحمدان به علت اخراج در سوپرجام اعلام شده که برای این بازی محروم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2321

به "رجبی: انتقال شیری به فولاد نهایی شده است، سعی می کنیم باز هم سهمیه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی: انتقال شیری به فولاد نهایی شده است، سعی می کنیم باز هم سهمیه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید