رزرو هتل بندرعباس در تعطیلات زمستانی

به گزارش تور چین ارزان، رزرو هتل بندرعباس در تعطیلات نوروز حتی با بهترین سایت های رزرو هتل هم، کار بسیار دشواری است. زیرا بندرعباس در نوروز مملو از مسافر است و هتل های بندرعباس معمولاً از قبل رزرو شده اند.

رزرو هتل بندرعباس در تعطیلات زمستانی

اما رزرو هتل بندرعباس در زمستان ایده درخشانی است که می تواند تجربه یک سفر ساحل در زمستان را به شما هدیه کند. زیرا بهترین زمان سفر به بندرعباس نیمه دوم سال است و در این زمان از گرما و رطوبت شدید جنوب خبری نیست. در سفر به بندرعباس در زمستان می توانید از آب تنی در دریا و قیمت های مناسب خدمات گردشگری لذت ببرید.

البته جشنواره های فرهنگی مانند جشنواره مجسمه های شنی یا جشنواره خرید بندرعباس نیز در این فاصله زمانی برگزار می شود. بنابراین گاهی در تعطیلات زمستانی نیز مسافران فراوانی در این شهر حضور دارند. لذا برای برنامه ریزی سفر در تعطیلات زمستانی نیز بهتر است از خدمات رزرو هتل های بندرعباس در یک سایت بوکینگ استفاده کنید. ما در این مطلب اطلاعات کاملی در این زمینه گردآوری کردیم.

بهترین زمان رزرو هتل بندرعباس چه فصلی است؟

شرایط رزرو هتل بندرعباس با زمان سفر و هتل انتخابی شما ارتباط مستقیم دارد. اگر قصد رزرو هتل بندرعباس در تعطیلات زمستانی را داشته باشید یا یکی از هتل های لوکس مدنظر شما باشد باید از مدتها قبل برای رزرو اقدام کنید. زیرا آب و هوای مطلوب جنوب ایران در زمستان و تعطیلات رسمی موجب افزایش قابل توجه گردشگران این شهر می شود. بدیهی است ظرفیت هتل های خوب بندرعباس نیز زودتر از بقیه پر می شود. در برخی اوقات خاص مانند زمان برگزاری جشنواره خرید در بندرعباس (دی ماه) نیز استقبال گردشگران دوچندان می شود. اما اگر زمانی به جز تعطیلات رسمی را انتخاب کنید به راحتی می توانید هتل دلخواه خود را با قیمت مناسب رزرو کنید. ضمن اینکه اگر محدودیت زمانی نداشته باشد می توانید در یک هتل خوب در بندرعباس با تخفیف ویژه اقامت کنید. کافی است زمانی را برای سفر انتخاب کنید که تقاضا برای سفر به بندرعباس کم باشد.

هتل های لوکس و 5 ستاره بندر عباس (عکس بالا)

مهمترین نکات برای رزرو هتل بندرعباس

برای رزرو هتل بندرعباس باید در وهله اول امکانات و نیازهای شخصی خود را در اولویت قرار دهید. بدیهی است قیمت هتل های بندرعباس یکسان نیست. پس باید اقامتگاهی متناسب با بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید انتخاب کنید. با معین بودجه خود می توانید گزینه های مختلف برای اقامت در بندرعباس را با یکدیگر مقایسه کنید. در این مرحله نیز نیازها و علایق شخصی خود را باید لحاظ کنید. اگر سفر به بندرعباس را برای گذران اوقات در ساحل انتخاب کردید قاعدتاً هتل های نزدیک به دریا را باید در اولویت قرار دهید. پس از آن اگر امکانات خاصی برای اقامتگاه مدنظر دارید باید لحاظ کنید. گرچه اطلاعات موجود در اینترنت در مورد امکانات هتل ها مفید است اما بررسی نظرات مشتریان از همه مهم تر است. با مرور نظرات سایر مسافران شما می توانید از آخرین شرایط و خدمات هتل باخبر شوید.

چگونه هتل های بندرعباس را با بهترین قیمت رزرو کنیم؟

بهترین راه برای رزرو هتل بندرعباس مراجعه به یک سایت بوکینگ یا رزرو اقامتگاه است. زیرا در این سایت ها امکانات هتل ها با جزئیات کامل ارائه شده و امکان مقایسه آنها نیز وجود دارد. در برخی سایت ها حتی تصاویر اتاق های مختلف هتل نیز موجود است. ضمن اینکه برای رزرو، پرداخت و کنسلی هتل ضمانت و پشتیبان قابل اعتمادی وجود دارد. برای رزرو هتل های بندرعباس باید از میان ده ها هتل موجود در این شهر انتخاب کنید. از لحاظ استاندارد هتلداری در این شهر هتل های 5 ستاره تا 1 ستاره وجود دارد. اما در عمل گاهی اقامت در هتل 5 ستاره ارزان تر از هتل 4 ستاره است. در واقع در معین قیمت اتاق های هتل، در کنار امکانات و خدمات هتل نکاتی مانند موقعیت مکانی یا نوساز بودن هتل نیز بسیار تأثیرگذار است.

بهترین هتل های بندرعباس

لیست هتل های بندرعباس

از آنجایی که دسترسی و رزرو هتل های بندرعباس در این مطلب مدنظر ماست در این بخش تنها به معرفی هتل هایی می پردازیم که در بیشتر سایت های رزرو اقامتگاه فعال هستند. اما هتل های دیگری نیز در این شهر وجود دارد که تقریباً تمام آنها در سطح میان رده و مالی قرار می گیرند.

هتل های 5 ستاره بندرعباس

هتل هما بندرعباس

هتل هرمز

هتل خلیج فارس

هتل های 4 ستاره بندرعباس

هتل آتیلار

هتل ایساتیس

هتل های 3 ستاره بندرعباس

هتل قدس

هتل ایران

هتل آپارتمان سفید

هتل های 2 ستاره بندرعباس

هتل آپادانا

هتل امین

هتل فروغ

هتل ناز

هتل های 1 ستاره بندرعباس

هتل اطلس

هتل های لوکس و 5 ستاره بندر عباس

یکی از قدیمی ترین هتل های لوکس و 5 ستاره بندرعباس متعلق به مجموعه هتل های هما است. این هتل در کنار ساحل واقع شده است و از امکانات مطلوبی برخوردار است. هتل هرمز دومین هتل 5 ستاره در بندرعباس است که در دهه 80 افتتاح شده است. موقعیت مکانی این هتل بزرگترین امتیاز آن است. این هتل هم فاصله زیادی تا ساحل ندارد و هم به مراکز خرید بندرعباس دسترسی مناسبی دارد. هتل خلیج فارس نیز به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره بندرعباس معرفی می شود. البته این هتل فاصله نسبتاً زیادی با مرکز شهر دارد. اما هتل های چهار ستاره این شهر یعنی هتل ایساتیس و هتل آتیلار نیز از لحاظ قیمت و امکانات مشابه هتل های 5 ستاره هستند. چه بسا هتل ایساتیس به خاطر نوساز بودن از هتل های 5 ستاره شهر نیز شرایط بهتری دارد. در واقع مطابق نظرات مشتریان گرچه این هتل در سطح هتل چهار ستاره ارزیابی شده ولی بهترین هتل بندرعباس محسوب می شود.

رزرو هتل بندرعباس

هتل های ارزان قیمت بندرعباس

هتل های ارزان قیمت بندرعباس در درجه اول هتل هایی هستند که کمتر از سه ستاره دارند. تنها هتل تک ستاره این شهر هتل اطلس است. هتل های دو ستاره هتل فروغ، هتل ایران، هتل آپارتمان سفید و هتل آپارتمان ناز هستند. هتل های سه ستاره شهر نیز هتل آپادانا، هتل امین و هتل قدس هستند. اما هتل خلیج فارس نیز در زمره هتل های ارزان بندرعباس واقع شده است. دلیل این موضوع قدیمی شدن ساختمان هتل و دوری آن از مرکز شهر است. همانطور که گفتیم هتل های ارزان دیگری نیز در این شهر وجود دارد.

هتل های رو به دریا بندرعباس

اگر قصد دارید رزرو هتل بندرعباس را با توجه به فاصله هتل از دریا انتخاب کنید هتل لوکس و 5 ستاره هما و هتل ارزان امین را باید در اولویت قرار دهید. زیرا این دو هتل بسیار نزدیک دریا قرار دارند. پس از آن هتل هرمز، هتل قدس و هتل ایران فاصله نسبتاً یکسانی تا دریا دارند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2492

به "رزرو هتل بندرعباس در تعطیلات زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل بندرعباس در تعطیلات زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید