رشد 300 درصدی مشارکت کنندگان سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس

به گزارش تور چین ارزان، در نمایشگاه سال جاری از نظر گستردگی شرکت کننده ها با رشد 300 درصدی مواجهیم و غیر از استان فارس استان های دیگر هم حضور فعال دارند و تقریبا تمام ایرلاین های داخلی و خارجی مشارکت دارند

رشد 300 درصدی مشارکت کنندگان سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس

خبرنگاران : علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از غرفه روزنامه توریسم در نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز بازدید کرد واز کوشش های این رسانه در حوزه گردشگری قدردانی نمود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در تبادل نظر با خبرنگار ما با اشاره از کیفیت نمایشگاه سال جاری گردشگری پارس-شیراز ابراز خرسندی کرد و گفت : به همت بخش خصوصی و دولتی نمایشگاه سال جاری گردشگری پارس-شیراز به شکل با کیفیت تری در حال برگزاری است.

وی در مورد استقبال از نمایشگاه گفت: در نمایشگاه سال جاری از نظر گستردگی شرکت نماینده ها با رشد 300 درصدی مواجهیم و غیر از استان فارس استان های دیگر هم حضور فعال دارند و تقریبا تمام ایرلاین های داخلی و خارجی مشارکت دارند .بعلاوه طیف وسیعی از شرکت های خدمات گردشگری مثل دفاتر خدمات سفر، هتلها، تجهیزات هتلداری و ایرلاین ها در نمایشگاه حاضر هستند.

شالبافیان اضافه کرد : یکی از جنبه های ویژه نمایشگاه تمرکز روی محصولات گردشگری فارس است . گردشگری فارس مزیت رقابتی بسیاری دارد از جمله گردشگری ادبی خوراک مذهبی عشایر که گردشگری عشایر به گونه های مختلف در نمایشگاه حاضر است.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش در توسعه گردشگری گفت: کارگاههای آموزشی و نشست ها در طیفی وسیع در ایام نمایشگاه برگزار می گردد.

وی اضافه کرد : در حوزه بین الملل نیز مدعووین از کشورهای مختلف هستند و مقامات و سفرای کشورهای مختلف به نمایشگاه آمده اند که این امر نشان از بالندگی نمایشگاه نسبت به سالهای قبل است.

وی در خاتمه گفت: از رسانه ها حاضر خصوصا روزنامه توریسم که با حضور فعال در نمایشگاه نقش تاثیر گذاری در پوشش اخبار و رونق این رویداد شاخص گردشگری ایفا می نمایند تشکر می کنم .

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 دی 1402 بروزرسانی: 16 دی 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2591

به "رشد 300 درصدی مشارکت کنندگان سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 300 درصدی مشارکت کنندگان سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید