ضرورت طراحی برنامه جدی تر برای جمع آوری و پشتیبانی ایده کارآفرینان

به گزارش تور چین ارزان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه های جدی تری برای جمع آوری و پشتیبانی از ایده های مختلف افراد باید طراحی شود و ما هر 3 ماه یکبار از طریق سامانه مرتبط با ثبت ایده ها کار رصد و نظارت بر اجرای ایده ها را پیگیری خواهیم کرد.

ضرورت طراحی برنامه جدی تر برای جمع آوری و پشتیبانی ایده کارآفرینان

گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، همزمان با برپایی نمایشگاه دستاورد های شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولین جشنواره ایده های اشتغال زا و کارآفرینی با حضور حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار گشت.

عبدالملکی در این نشست اظهار کرد: چهار کلان پروژه در حوزه رفاهی مردم به وزارتخانه ما سپرده شده است و برای مدیریت و کسب نتیجه هر چه بهتر این پروژه ها تلاش خواهیم کرد.

وی یادآور شد: این چهار کلان پروژه شامل کار و اشتغال مردم، آتیه مردم، رفع فقر، اموال مردم و مدیریت یکپارچه شرکت های تابعه است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه های جدی تری برای جمع آوری و پشتیبانی از ایده های مختلف افراد باید طراحی شود و ما هر 3 ماه یکبار از طریق سامانه مرتبط با ثبت ایده ها کار رصد و نظارت بر اجرای ایده ها را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2380

به "ضرورت طراحی برنامه جدی تر برای جمع آوری و پشتیبانی ایده کارآفرینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت طراحی برنامه جدی تر برای جمع آوری و پشتیبانی ایده کارآفرینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید