طرح آزمایشی علاقه مندی ها یا Favorites اینستاگرام که اگر اجرایی گردد، از آشفتگی نمایش فید اینستاگرام شما می کاهد

به گزارش تور چین ارزان، ما در اینستاگرام صفحات بسیار فراوانی را دنبال می کنیم و از انجا که عملا مرور همه مطالب روزانه برای هیچ کس ممکن نیست، الگوریتم های اینستاگرام ابداع شدند تا آن چیزهایی که تشخیص می دهند برای شما مهم تر و جالب تر هستند به شما نشان بدهند.

طرح آزمایشی علاقه مندی ها یا Favorites اینستاگرام که اگر اجرایی گردد، از آشفتگی نمایش فید اینستاگرام شما می کاهد

اما خیلی ها هم از عملکرد این الگوریتم های راضی نیستند. مثلا ممکن است مطالب صفحات بعضی نشریات یا اشخاص برای شما مهم باشند و دوست داشته باشید که هیچ مطلبی از آنها را از دست ندهید. اما اگر چند وقتی به هر علت به مطالب آنها بی توجهی نشان دهید و در قالب لایک و سیو کردن یا حتی تماشای کامل ویدئوهای آنها تعامل نکنید، الگوریتم ها تشخیص می دهند که به آنها بی علاقه شده اید.

درست است که می توانید ترتیبی دهید که با نوتیفیکیشن در جریان پست های تازه آنها قرار بگیرید، اما عملا خیلی ها مثل من متوجه ناکارامدی نوتیفیکیشن ها و مزاحمت آنها شده اند.

حالا اینستاگرام به این فکر افتاده که در یک برنامه آزمایشی این مشکل را حل نماید. بر اساس خبری یک توسعه دهنده موبایل به نام الساندرو پالوزی در توییتر خود منتشر نموده، اینستاگرام در حال کار روی ویژگی Favorites است. این طوری شما می توانید مهم ترین اکانت های اینستاگرام را تعیین کنید و مطمئن باشید که مطالب آنها در صدر دیگر مطالب در اینستاگرام شما به نمایش درخواهد آمد.

اگر این کار عملی گردد، ما کنترل بیشتری روی مطالب اینستاگرام خواهیم داشت و مثلا نگران نخواهیم بود که با لایک کردن های تکانه ای و موسمی مطالب تفریح، عملا کاری می کنیم که مطالب جدی تر برای ما نمایش داده نگردد.

منبع: سایت the verge

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2076

به "طرح آزمایشی علاقه مندی ها یا Favorites اینستاگرام که اگر اجرایی گردد، از آشفتگی نمایش فید اینستاگرام شما می کاهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح آزمایشی علاقه مندی ها یا Favorites اینستاگرام که اگر اجرایی گردد، از آشفتگی نمایش فید اینستاگرام شما می کاهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید