طرح تحول و منظره 4 ساله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رونمایی شد

به گزارش تور چین ارزان، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، طرح تحول و منظره 4 ساله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رونمایی شد.

طرح تحول و منظره 4 ساله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رونمایی شد

این طرح که پس از چهار ماه آنالیز از سوی گروه کارشناسی تهیه و تدوین شده است، منظره این مجموعه و ماموریت های لازم برای دست یابی به اهداف را ترسیم نموده است.

ارتقای شرایط مجموعه نیاوران در حوزه های زیرساخت و فناوری، کاربری و بهره برداری، سرمایه های فرهنگی، گردشگری، سرمایه انسانی و حقوقی و قانونی برنامه های تعریف شده در این طرح هستند و تا سال 1404 برای دست یابی به آنها برنامه ریزی لازم اجرا شده است.

ایجاد تحول و تغییر رو به کمال برای بقا و توسعه منطبق با اهداف کلان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، افزایش توانمندی ها و کاهش ریسک از اهداف کلیدی تدوین طرح یاد شده است که با ترسیم نقشه راه برای دستیابی به آن گامهای بعدی در طول سالهای پیش رو برداشته خواهد شد.

نیاوران برای مادران، نیاوران برای تهران، نیاوران برای ایران و نیاوران برای دنیا شعار طرح یاد شده است و نگاه این مجموعه رشد دهندگی و پیشرو بودن با یاری تمام کسانی است که مادرانگی داشته و باعث رشد می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2377

به "طرح تحول و منظره 4 ساله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تحول و منظره 4 ساله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید