فعلا بلیت ترکیه نخرید ، برای محرم به عراق پرواز نداریم

به گزارش تور چین ارزان، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: هرچند ترکیه اعلام کرده است که از اول سپتامبر یعنی یازدهم شهریور، پروازهای ایران را از سرمی گیرد اما احتمال لغو پروازها در این تاریخ وجود دارد. بنابراین مردم احتیاط کنند و فعلا بلیت نخرند چراکه اگر پروازها کنسل شود بازپس گیری پول از ایرلاین خارجی دردسرهایی برای افراد خواهد داشت.

فعلا بلیت ترکیه نخرید ، برای محرم به عراق پرواز نداریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، مقصود اسعدی سامانی درباره برقراری پرواز بین ایران و عراق گفت: تا این لحظه قرار نیست هیچ پروازی در ایام دهه اول محرم، عاشورا و تاسوعا به عراق داشته باشیم و عراق هم اعلام کرده است که خارجی ها را برای حضور در مراسم عزاداری امام حسین(ع) نمی پذیرد.

وی ادامه داد: البته قرار بر این است که از دوم شهریور، 2 الی 3 پرواز در هفته به بصره پرواز داشته باشیم اما دولت عراق هنوز برای بغداد و نجف اجازه پرواز نداده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره احتمال برقراری پروازها برای شرکت در مراسم اربعین گفت: هنوز درباره برقراری پروازها بین دو کشور برای ایام اربعین مذاکره ای نشده است و تصمیمی در این باره نگرفته ایم.

اسعدی سامانی درباره بلیت 30 میلیون تومانی ترکیه گفت: گویا این قیمت برای ایرلاین های خارجی با انجام پرواز کانکشن است.

وی با تاکید بر اینکه احتمال تغییر تاریخ پروازهای ترکیش ایرلاین به ایران وجود دارد، ادامه داد: هر چند ترکیه اعلام کرده است که از اول سپتامبر یعنی یازدهم شهریور، پروازهای ایران را از سرمی گیرد اما احتمال لغو پروازها در این تاریخ وجود دارد. بنابراین مردم احتیاط کنند و فعلا بلیت نخرند چراکه اگر پروازها کنسل شود بازپس گیری پول از ایرلاین خارجی دردسرهایی برای افراد خواهد داشت.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اضافه نمود: تا به این لحظه شرکت های هواپیمایی داخلی درخواست هایی برای انجام پرواز به ترکیه داده اند و ارایه مجوز به ایرلاین های داخلی منوط بر موافقت ترکیه برای از سرگیری پروازهاست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1464

به "فعلا بلیت ترکیه نخرید ، برای محرم به عراق پرواز نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا بلیت ترکیه نخرید ، برای محرم به عراق پرواز نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید