با قطار تندروی پورتلند به ونکوور، آمریکا به کانادا متصل شد

به گزارش تور چین ارزان، بزودی خط راه آهن سریع السیر ونکوور کانادا به پورتلند آمریکا راه اندازی میشود.

با قطار تندروی پورتلند به ونکوور، آمریکا به کانادا متصل شد

در صورت راه اندازی خط قطار تندروی پورتلند در ایالات متحده به ونکوور در تور کانادا، می توان این جهت هفت و نیم ساعته را تنها در دو ساعت پیمود.

در حالی که نوآوری در حمل و نقل به سریع تر شدن سفرهای به ما یاری شایانی نموده است، امکان راه اندازی یک قطار تندرو که مسافران را در کمتر از دو ساعت از پورتلند به ونکوور در تور کانادا ببرد، قطعا ایده ای اغوانماینده است.

طی این جهت با قطار در حال حاضر در حدود هفت و نیم ساعت طول می کشد، اما مقامات حمل و نقلی در اورگن، واشنگتن و بریتیش کلمبیا در حال امکان سنجی راه اندازی قطاری تندرو هستند که بتواند این زمان را به یک سوم کاهش بدهد. این نوآوری، تلاشی برای کاهش ترافیک و ازدحام جمعیت است؛ چرا که پیش بینی می گردد که جمعیت هر سه شهر در این جهت احتمالی - که از میان سیاتل می گذرد - تا سال 2040 به 11٬200٬000 نفر (11 میلیون و 200 هزار) برسد.

این قطار که با سرعت بیشتر از 240 مایل در ساعت سفر می نماید، جهت پورتلند تا سیاتل را یک ساعته می پیماید و یک ساعت دیگر هم از سیاتل تا ونکوور طول خواهد کشید. مسئولین امیدوار هستند که این اتصال ریلی سریع السیر بتواند به رونق مالی منطقه منجر بگردد. از لحاظ مسافرت، بازدیدنمایندگان غربی ترین استان کانادا می توانند از کوه های باعظمت، جنگل های ژرف و سواحل چشمگیر آن لذت ببرند.

پورتلند که بزرگ ترین شهر اورگن است، از مزیت های فرهنگی یک شهر بزرگ بهره می برد، ولی شهری با ویژگی های مالی یک شهر کوچک است. این شهر، زیبایی های طبیعی زیادی، از جمله پارک های کامل، درختانی پر برگ وبار و درختچه هایی شاداب، دارد که خیابان های زیبا و مسکونی شهر را پوشش داده اند.

این سه ایالت امیدوارند که بتوانند نظر شرکت های خصوصی را برای انجام کارهای زیربنایی برای ساخت قطارهای تندرو جلب نمایند و طبق برآوردهای اداره حمل و نقل واشنگتن، هزینه این پروژه از 25٬000٬000٬000 دلار (25 میلیارد) تا بیش از 40٬000٬000٬000 دلار (40 میلیارد) خواهد بود.

هنوز باید شکیبا بود. گفته می گردد که این قطارهای تندرو تا سال 2035 راه اندازی می شوند.

انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 311

به "با قطار تندروی پورتلند به ونکوور، آمریکا به کانادا متصل شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "با قطار تندروی پورتلند به ونکوور، آمریکا به کانادا متصل شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قطار تندروی پورتلند به ونکوور، آمریکا به کانادا متصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید