مدل هایی بسیار زیبا از دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سبز

به گزارش تور چین ارزان، در دکوراسیون های مدرن و امروزی منازل مسکونی، علاوه بر رنگ های تیره، می توانید از رنگ های روشن نیز بهره ببرید. در این مطب به معرفی مدل هایی از دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سبز می پردازیم و درباره ترکیب مناسب رنگ های مختلف با رنگ سبز نکاتی را تعیین خواهیم کرد. همانطور که می دانید رنگ سبز از جمله رنگ های سرد و لطیف بشمار می رود و در هر مکانی که استفاده گردد حسی آرامش بخش در آن بوجود می آورد. از این رو استفاده از چنین رنگی در اتاق خواب شدیدا توصیه می گردد. اما رنگ سبز در اتاق نشیمن هم کاربرد ها و مزایای بسیار زیادی دارد. رنگ سبز در اتاق نشیمن، حسی از بودن در طبیعت را در افراد زنده می نماید و به همین دلیل باعث ایجاد فضایی شاد و سرزنده در دکوراسیون خانه می گردد. بخصوص در خانه های آپارتمانی و شهرهای عظیم که از طبیعت بدور هستیم، یکی از بهترین راه های برای آوردن طبیعت به دکوراسیون داخلی خانه استفاده از همین رنگ سبز در تناژهای مختلف است. (18 طرح زیبای میز ال سی دی دیواری مدرن برای اتاق نشیمن)

مدل هایی بسیار زیبا از دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سبز

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

یکی از بهترین ترکیب های رنگ در کنار رنگ سبز در دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده از رنگ سفید است. برای مثال می توانید دیوارهای اتاق نشیمن را به رنگ سبز روشن دربیاورید و سقف، پرده ه پنجره ها و فرش اتاق را به رنگ سفید انتخاب کنید. مبلمان راحتی سفید در پس زمینه دیوارهای سبز اتاق نشیمن نیز بسیار زیبا جلوه می نمایند البته برای ایجاد اندکی تضاد در دکوراسیون می توانید از میزی چوبی به رنگ کاملا تیره بهره ببرید. دقیقا عکس حالت بالا هم نتیجه خوبی خواهد داشت. به بیان دیگر می توانید از رنگ کرم یا سفید در دیوارها و زمینه اتاق بهره ببرید و مبلمان، فرش ها و پرده های خانه را به رنگ سبز انتخاب کنید. در کنار مبلمان سبز رنگ قرار دادن یک لامپ آباژور عظیم با کلاهکی سفید رنگ می تواند به جذابیت محیط یاری شایانی کند. (مدل آباژور شیک و متنوع با طراحی های مدرن، کلاسیک و امروزی)

منبع: اتاق
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1561

به "مدل هایی بسیار زیبا از دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل هایی بسیار زیبا از دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید