مدیر عامل اپل: هیچ کس بالاتر از قانون نیست

به گزارش تور چین ارزان، تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه با برنامه امروز صبح شبکه سی بی اس اظهار کرد هر کس که در آشوبهای هفته گذشته کنگره آمریکا دست داشته است، باید مسئول شناخته گردد و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هم از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر عامل اپل: هیچ کس بالاتر از قانون نیست

تیم کوک در این مصاحبه که روز سه شنبه پخش شد، به مجری سی بی اس گفت: تصور می کنم هیچ کس بالاتر از قانون نیست و این موضوع فوق العاده ای درباره کشور ماست. هر کس که در آشوبهای کنگره سهمی داشته است، باید مسئول شناخته گردد.

کوک گفت: رویدادهای اخیر موضوعی نیستند که کشور بخواهد آنها را پشت سر بگذارد اما در نهایت باید به جلو پیش برویم.

اپل اپلیکیشن پارلر را روز شنبه در پی عدم واکنش این سرویس شبکه اجتماعی به درخواستها برای مدیریت محتوای خشونت آمیز پس از آشوبهای کنگره، از فروشگاه برنامه خود حذف کرد.

مدیرعامل اپل رابطه نسبتا نزدیک اما متعادلی با ترامپ در دوران ریاست جمهوری وی داشت. اگرچه کوک از بعضی از سیاستهای ترامپ مانند تصمیماتش در مورد برنامه مهاجرت انتقاد کرد و در سال 2016 به جمع آوری حمایت اقتصادی برای کمپین هیلاری کلینتون اقدام کرد اما در مقایسه با سایر شرکتهای فناوری پیروز شد حمایت بیشتری از سوی ترامپ جلب کند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، این رابطه خوب نتیجه بخش بود و به اپل اجازه داد درآمدش را با نرخ اقتصادیات کمتری به آمریکا برگرداند و محصولاتش از تعرفه وضع شده روی کالاهای وارداتی چین معاف گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1721

به "مدیر عامل اپل: هیچ کس بالاتر از قانون نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل اپل: هیچ کس بالاتر از قانون نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید