مسائل کارخانه هفت تپه رفع شده است

به گزارش تور چین ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- معاون قضایی دادستان کل گفت: با کوشش دستگاه قضایی مسائل کارخانه هفت تپه رفع شده و اکنون کارخانه به مرحله فراوری رسیده است.

مسائل کارخانه هفت تپه رفع شده است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سعید عمرانی درباره پرونده هفت تپه و حمایت قوه قضاییه از فراوری اضافه نمود: کارخانه هفت تپه در حالیکه که اوضاع خوبی نداشت و کارگران چند ماه حقوق نگرفته بودند و به مسائل متعددی دچار شده بود با حضور آقای رئیسی بر مسند دستگاه قضا، پرونده را به دادستانی کل کشور ارجاع کردند که طی جلسات متعدد با مسئولان قضایی، امنیتی و ذینفعان، در استان و در تهران برگزار کردیم.

وی گفت: همچنین طی بازدید میدانی که مسئولان قضایی از آنجا داشتند پیروز شدیم بخشی از مسائل را رفع کنیم و پول هایی که در پرونده مطرح (بلوکه) بودند با یاری رئیس دادگاه آزاد کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه نمود: در بخش نخست چند ماه حقوق های معوقه کارگران را پرداخت کردیم و در مرحله بعد نیز واریز پول صورت گرفت و یاری کرد حداقل حقوق برای آن ها تأمین گردد و کارگران سرکار برگشتند.

وی گفت: اکنون بیش از 1500 هکتار زیر کشت می رود و پیروز شده فراوریات جانبی کارخانه نیز راه بیفتد که به مرور مسائل دیگر آن نیز رفع خواهد شد.

عمرانی اضافه نمود: امیدواریم در اولین فرصت این کارخانه بتوانند با فراوری شکر و فراوریات خود کم کم روی پای خود بایستند.

وی گفت: خدا را شکر جایی که ممکن بود با مسائل پیش آمده با تعطیلی روبرو گردد با کمترین خسارت به انتها رسید.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه نمود: البته از بعضی افراد در دستگاه های دولتی درخواست می کنم که اگر در بحث خصوصی سازی و هیئت داوری مسئله ای وجود دارد، اجازه دهند قانون تصمیم بگیرد، به صلاح نیست که هر روز یک مسئولی با آنجا برود و یک تعداد کارگر را دورهم جمع کند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی گفت: اجازه بدهند آرامش ایجاد گردد و مسئولان نیز در آرامش تصمیم بگیرند. مملکت قانون دارد و همه باید تسلیم تصمیم قانونی آن مرجع قانونی باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1628

به "مسائل کارخانه هفت تپه رفع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل کارخانه هفت تپه رفع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید