مشکل 6 کشتی ایران در چین حل شد، پیگیری فرایند حقوقی اعتراض ایران به آمریکا در آیمو

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران : معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از برطرف مشکل 6 کشتی ایران در چین اطلاع داد.

مشکل 6 کشتی ایران در چین حل شد، پیگیری فرایند حقوقی اعتراض ایران به آمریکا در آیمو

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، جلیل اسلامی، با اشاره به مباحث پیش آمده درخصوص کارشکنی آمریکایی ها برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: به صورت رسمی اعتراض ایران را به آیمو اعلام نموده ایم که چرا یک عضو آیمو اقداماتی را علیه عضو دیگری در مورد بحث کشتیرانی آزاد انجام می دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا کشتیرانی آزاد را به مخاطره انداخته است، گفت: این کشور بعضی از کشورها از جمله ایران را تهدید می نماید، در این راستا به صورت رسمی چندین بار اعتراض خود را به مدیرکل آیمو اعلام نموده ایم و وی قول داده است که برای اولین بار اعتراض ایران در یک فرایند حقوقی علیه آمریکا آنالیز گردد.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در مورد مشکل ایجادشده برای 6 کشتی ایرانی در چین نیز ابراز کرد: این کشتی ها توقیف نشده اند بلکه به دلایل متعددی از جمله فنی یا اسنادی دچار مشکل شده بودند.

اسلامی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی پیگیر حل این مسائل بوده است و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز این مسئله را پیگیری نموده است.

وی از حل مشکل این 6 کشتی اطلاع داد و گفت: این مسئله هیچ ارتباطی به همکاری 25ساله ایران و چین نداشته و یک فرایند عادی در حمل ونقل دریایی جهان بوده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1469

به "مشکل 6 کشتی ایران در چین حل شد، پیگیری فرایند حقوقی اعتراض ایران به آمریکا در آیمو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل 6 کشتی ایران در چین حل شد، پیگیری فرایند حقوقی اعتراض ایران به آمریکا در آیمو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید