مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

به گزارش تور چین ارزان، قله دونداس، یکی از بایدهای این مسیر است، آن هم به علت دید پانارومیک خوبی که به داندس و همیلتون دارد. این جاذبه را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

پله های نه چندان معروف 99 تایی (99 Steps) به وسیله ورودی دومی که ذکر شد قرار گرفته است و با 99 پله ای که دارد، ورزش خوبی برای بالا رفتن از شیب این کوه محسوب می گردد.

مسیر بروس کمی سخت است و به خاطر محبوبتش در تابستان شلوغ می باشد، اما آنقدر زیباست و طبیعت خوبی دارد که می توانید هم کل مسیر را طبیعت گردی کنید و هم برای حتی یکی دو ساعت به دل طبیعت بروید و از آن لذت ببرید.

جوکرز هیل و منطقه حفاظت شده تورنتون بیلز یکی از مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو است که از مسیرهای مختلفی در دسترس است. شما می توانید به این منطقه هم از ورودی خیابان Bathurst بروید و هم از ورودی خلوت تر آن که در Mulock Drive قرار گرفته است.

این پارک بزرگ دارای مسیرهای طبیعت گردی مختلفی است که یکی از شناخته ترین آن ها مسیر بروس (Bruce Trail) می باشد. پارک مونو کلیفس شامل شگفتی های طبیعی مانند غار، صخره، مرداب و … است. علاوه بر آن مسیرهایی هم برای اسب سواری در این پارک وجود دارد.

منبع مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2130

به "مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تفریح و گردش در طبیعت تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید