مقام آمریکایی: حفتر در آینده سیاسی لیبی نقش دارد

به گزارش تور چین ارزان، یک مقام بلندپایه در وزارت خارجه آمریکا معتقد است ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در ترسیم آینده سیاسی این کشور نقش دارد.

مقام آمریکایی: حفتر در آینده سیاسی لیبی نقش دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از درگاه خبری الوسط - لیبیا یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه موافقت فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی با آتش بس در طرابلس به معنای تسلیم شدن او نیست ، گفت: ژنرال خلیفه حفتر در ترسیم ساختار سیاسی آینده لیبی نقش دارد.

این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، با بیان اینکه بحران لیبی راه حل نظامی ندارد، شرح داد: بهتراست حفتر اهداف خود را در حمله به طرابلس، از طریق گفت وگو های سیاسی پیش ببرد چرا که طولانی شدن جنگ نشان می دهد، بحران لیبی راه حل نظامی ندارد، بنابراین اولین گام در این زمینه سرانجام دادن به جنگ داخلی لیبی است.

وی با اشاره به دیدار مقامات آمریکایی با فایز السراج رئیس دولت وفاق ملی و ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی گفت: واشنگتن به منظور سرانجام دادن به جنگ داخلی این کشور با انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مصر، امارات و ترکیه همکاری و هماهنگی کامل دارد.

این پایگاه خبری به نقل از اتاق عملیات آتش فشان خشم وابسته به دولت وفاق ملی نوشت: در اثر گلوله باران عصر دیروز عین زاره، محله ای در طرابلس هفت شهروند زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

این گلوله باران توسط نیروهای وابسته به حفتر انجام شد و تمام مجروحان اعضای یک خانواده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1104

به "مقام آمریکایی: حفتر در آینده سیاسی لیبی نقش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام آمریکایی: حفتر در آینده سیاسی لیبی نقش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید