هتل کنکورد سنگاپور

به گزارش تور چین ارزان، در هتل کنکورد سنگاپور شما از یک مهمان‌نوازی گرم و راحتی فراوان در سفرتان لذت خواهید برد. هتل به مسافران تور سنگاپور امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق‌ها، مرکز بدنسازی و استخر روباز را ارائه می‌دهد. از هتل کنکورد سنگاپور شما دسترسی مستقیم به جاده اورچارد معروف خواهید داشت. Clarke Quay و مارینا بی تنها به اندازه یک سواری 10 دقیقه‌ای از هتل فاصله دارند. یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای شما را به ایستگاه مترو Dhoby Ghaut می‌رساند؛ از آنجا شما می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه به هند کوچک و محله چینی‌ها می‌رسد. تا فرودگاه چانگی سنگاپور با تاکسی حدود 25 دقیقه راه است. اتاق‌های هتل، تلویزیون‌های 32 اینچی صفحه‌تخت و فضای بزرگی دارند. خدمات دیگر هتل برای مهمانان شامل خدمات لباسشویی و خشکشویی می‌شوند. گزینه‌های غذا خوردن در هتل کنکورد سنگاپور شامل غذاهای محلی، غربی و ژاپنی می‌شوند.

هتل کنکورد سنگاپور

هتل کنکورد سنگاپور به مهمانان خود یک استخر روباز، یک مرکز بدنسازی و یک استخر بچه‌ها را ارائه می‌دهد. علاوه بر یک رستوران، یک کافی‌شاپ هم در هتل کنکورد سنگاپور فعالیت می‌کند. مسافران تور سنگاپور در فضاهای عمومی هتل به اینترنت بی‌سیم رایگان دسترسی دارند. یک مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و اتاقهای ملاقات هم در دسترس هستند. راهنمایی برای خرید تور و بلیت، فروشگاه هدیه و قهوه در فضاهای عمومی، از دیگر امکانات هتل کنکورد سنگاپور هستند. استفاده از پارکینگ شامل هزینه است.

407 اتاق هتل کنکورد سنگاپور همگی به تهویه مطبوع، گاوصندوق‌هایی با گنجایش لپ‌تاپ و بطری‌های آب نوشیدنی مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، شبکه‌های کابلی را نمایش می‌دهند. مهمانان می‌توانند از یخچال‌ها و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز اتاق‌ها استفاده کنند. سرویس‌های بهداشتی، دوش، حوله، دمپایی و مواد شوینده رایگان دارند. هتل کنکورد سنگاپور امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم و باسیم را در اتاقها فراهم کرده است. مسافران تور سنگاپور همچنین به امکاناتی مانند میز، تلفن، تماس‌های رایگان محلی، سشوار، میز اتو و اتو دسترسی دارند. نظافت اتاق‌ها در هتل کنکورد سنگاپور به صورت روزانه انجام می‌گیرد. تخت‌های ضد آلرژی قابل درخواست هستند.

انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 773

به "هتل کنکورد سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کنکورد سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید