هیات مدیره سرخابی ها صورت های اقتصادی رابه سازمان حسابرسی ارائه نمایند

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، جمشید تقی زاده در گزارش خود به مسعود سلطانی فر در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت : با موضوع سازمان خصوصی سازی، جلسه واگذاری دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس برگزار گردید. بدهی ها و جرایم مالیاتی حداقل پانزده سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود.

هیات مدیره سرخابی ها صورت های اقتصادی رابه سازمان حسابرسی ارائه نمایند

معاون وزیر گفت : از جمله مصوبات مهم این جلسه این بود که مقرر شد هیات مدیره دو شرکت استقلال و پرسپولیس صورت های اقتصادی خود را برای آنالیز و تصویب به سازمان حسابرسی ارایه نمایند.

وی ادامه داد : بدهی های اقتصادیاتی حداقل پانزده سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود و متاسفانه به دلیل سهل انگاری و کوتاهی اجرا شده جرایم اقتصادیاتی سنگینی بر دو باشگاه تحمیل شده است و مقرر شد هر دو شرکت نسبت به پیگیری های ویژه برای اخذ نتیجه به بدهی اقتصادیاتی ، اعمال ماده 251 مکرر، اقدام و نتیجه آن در جلسه آینده ارایه گردد.

تقی زاده اضافه نمود : مطابق آنالیز های اجرا شده بعضی دارایی های دو باشگاه بخصوص پرسپولیس هنوز بنام افراد است و مقرر شد با قید فوریت پیگیرهای لازم برای برطرف آن صورت بگیرد و نتیجه ظرف دو هفته اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 899

به "هیات مدیره سرخابی ها صورت های اقتصادی رابه سازمان حسابرسی ارائه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات مدیره سرخابی ها صورت های اقتصادی رابه سازمان حسابرسی ارائه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید