شرایط پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟

به گزارش تور چین ارزان، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی درباره آخرین شرایط پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی که به علت تزریق بوتاکس در فک از سوی پزشک معالج، دچار مشکل در این قسمت شده است، شرح داد.

شرایط پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟

دکتر فتاحی درباره شرایط پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی -بازیگری که به علت تزریق بوتاکس در فک وی در این قسمت دچار فلج شده بود، گفت: در زمینه این پرونده ما به وسیله فضای مجازی متوجه شدیم، بعد پرونده ای را تشکیل دادیم و چندین بار از خانم جعفری جوزانی و پزشکان دعوت کردیم که در سازمان حضور یابند و ببینیم که موضوع چیست. به هر حال موضوع باید کارشناسی و آنالیز گردد و ببینیم که اتفاقی که اتفاق افتاده جزو عوارض پزشکی است یا به علت قصور و تقصیر پزشک است.

وی اضافه کرد: بعد از چندین تماسی که داشتیم، امروز خانم جعفری جوزانی به سازمان نظام پزشکی آمدند و باید موضوع آنالیز گردد. پزشک معالج هم هفته قبل حضور پیدا کرد و ادعایشان این بود که بعد از انجام این اقدام دیگر بیمار را ندیدند و ویزیت نکردند.

فتاحی گفت: درخواست از کلیه مردم خصوصا اقشار فرهیخته جامعه این است که هر چیزی را نمیتوانیم به نام قصور و تقصیر اسم کنیم. اولین کار این است که به مراجع ذی ربط مراجعه کنیم. چطور ما به وسیله فضای مجازی آگاه شدیم و درخواست کردیم که برای آنالیز موضوع مراجعه نمایند. ایشان می توانستند ما را در جریان قرار دهند و ما کار کارشناسی را شروع و پرونده را آنالیز و نتیجه را اعلام میکردیم.

وی گفت: در حال حاضر پرونده خانم جعفری جوزانی در حال آنالیز است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2043

به "شرایط پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پرونده پزشکی سحر جعفری جوزانی به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید