گردش در پناهگاه حقیقت (sanctuary of truth) پاتایا

به گزارش تور چین ارزان، تایلند کشور معابد است، معابدی که ساخته شده اند تا مردمی که به دنبال آگاهی هستند در آنجا عبادت کنند، پناهگاه حقیقت پاتایا یکی از همان جاهایی است که عبادگاهی مقدس برای مردم و راهبان بوده است و امروزه محلی شده که گردشگران هم به انجا سر میزنند و محیط و معماری ان لذت میبرند.

گردش در پناهگاه حقیقت (sanctuary of truth) پاتایا

آیا تماشای چشم‌اندازی از شکل گرفتن تمدن بشر و حقیقت‌های دینی و فلسفی در معبد پناهگاه حقیقت برای شما جذابیت دارد؟ در این راستا ما با ارائه این مقاله اطلاعات شما را برای سفری به پناهگاه حقیقت در تور پاتایا تأمین سازیم.

ویژگی های پناهگاه حقیقت

پناهگاه حقیقت یکی از جاذبه‌های گردشگری تور تایلند میباشد و بعنوان یکی از مکان ها مقدس پاتایا به شمار می‌رود. این پناهگاه در ساحل ناکلوآ پاتایا قرارگرفته است، پناهگاه حقیقت چشم‌ اندازی از شکل گرفتن تمدن بشرو حقیقت‌های دینی و فلسفی پرورش ‌یافته،حکاکی‌ها و مجسمه‌های بی‌نظیر، ادای احترامی است به هفت عنصر جدانشدنی: آسمان، زمین، پدر، مادر، ماه، خورشید و ستارگان، حتی بدون ایمان، می‌توان دریافت که این بنا شگفتی خارق‌العاده‌ای دارد.

این معبد حسی قوی از صلح به وجود می‌آورد و همگان به سکوتی باورنکردنی فرومی‌برد که آرامش خاص به شما می‌دهد. محوطه بزرگ این معبد یک‌بخشی را هم به تیراندازی و شمشیربازی اختصاص داده است.فیل‌سواری و اسب‌سواری جزئی از تفریحات این معبد به‌حساب میاید.شما میتوانید با انتخاب تور لحظه آخری تایلند از این معبد زیبا نهایت لذت را ببرید.

تاریخچه پناهگاه حقیقت

این مکان توسط یک سرمایه‌گذار داخلی به‌منظور قدردانی از فلسفه، هنر، فرهنگ و ایمان، و بدون تعصب به هیچ دین و مذهبی ساخته شد، نه یک معبد است و نه کاخ درحالی‌که ترکیبی از هر دو را در ساختار دارد. ساخت‌وساز معبد حقیقت از سال 1981 شروع شد و به‌عنوان یک پروژه بی‌پایان به شمار می‌رود!

خصوصیات و طراحی پناهگاه حقیقت

طراحی وساخت این مکان باشکوه به طور کامل از چوب ساج بوده و یکی از منحصر بفرد ترین آثار ساخته‌شده در دنیا محسوب می‌گردد. ارتفاع آن به 105 متر می‌رسد و مساحت این بنا 3.200 مترمربع میباشد.

محراب پناهگاه حقیقت که یکی ازمکان های پربازدید به‌حساب میاید.طراحی باشکوه از اشکال پَروَنجاها، مردمان، خدایان و مناظر خیره کننده کنده ای را برای زیبایی هرچه‌تمام‌تر خلق کرده اند،این طراحی بر روی دیوارها را میتوان به عنوان یک آثار تاریخی در معماری تایلندی معرفی کرد. این بنا نمایان گری از دوران باستان زمین، علوم باستانی، و فسلفه شرقی می باشند و جا به جای این کاخ بزرگ در بیرون و داخل تزیینات خاص شده است.

چگونه به پناهگاه حقیقت پاتایا برویم!

از خیابان شمالی پاتایا به سمت خیابان ناکلوآ در میدانی قبل از جاده ساحلی پاتایا به سمت چپ خیابان 12 ناکلوآ بروید و مستقیم پیش بروید. هزینه ورود 500 بات برای بزرگسال و 250 بات برای خردسالان می باشد.

انتشار: 14 اسفند 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 64

به "گردش در پناهگاه حقیقت (sanctuary of truth) پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش در پناهگاه حقیقت (sanctuary of truth) پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید