چاپ جدیدترین نسخه از سری کتاب های محبوب آیلتس کمبریج در انتشارات جنگل

به گزارش تور چین ارزان، کتاب IELTS Cambridge Academic که یکی از کتاب های مطرح در زمینه آمادگی آزمون آیلتس می باشد، همه ساله مورد توجه زبان آموزان بسیاری قرار می گیرد.

چاپ جدیدترین نسخه از سری کتاب های محبوب آیلتس کمبریج در انتشارات جنگل

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام انتشارات جنگل، این مجموعه توانسته با چاپ و عرضه آخرین نسخه موجود از این کتاب به نام IELTS Cambridge 15 Academic، غنی ترین و به روزترین کتاب آیتلس را در اختیار داوطلبان این آزمون قرار دهد تا با انجام دقیق تمارین آن بتوانند نتیجه مورد نظر خود را در آزمون آیلتس کسب کنند.

درباره کتاب IELTS Cambridge 15 Academic

کتاب IELTS Cambridge 15 Academic از به روزترین و جامع ترین کتاب هایی است که اخیرا توسط انتشارات کمبریج (از مشهورترین و معتبرترین ناشران در سطح دنیا)، به چاپ رسیده است.

این کتاب متناسب با آخرین آزمون های آیلتس به روزرسانی شده است و مقدمه آن شامل راهکارهای کاربردی جهت بهره وری بیشتر از مطالب موجود در کتاب است.

از آنجا که کتاب فوق شباهت بسیار زیادی با آزمون های آیتلس دارد، منبع بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که قصد دارند سوالات آزمون را برای خود شبیه سازی کرده و متوجه کاستی ها و نقاط ضعف خود گردند.

کتاب کمبریج آیلتس 15 دارای پاسخ نامه ای کامل و در قالب یک لوح فشرده است که به زبان آموزان در تقویت مهارت listening خود یاری می نماید. همچنین در سرانجام این کتاب، پاسخ مربوط به تست ها و متن کامل listening به طور کامل آنالیز می گردد.

تسک های موجود در کتاب نیز از دیگر ویژگی های این کتاب غنی می باشد که باعث شده تا زبان آموزان بتوانند با حل تمارین این بخش، مهارت نوشتاری خود را تقویت کنند.

هردو کتاب آیلتس کمبریج جنرال و آیلتس کمبریج آکادمیک، به دلیل شباهت دو آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال از لحاظ فرمت و شکل کلی، مشابه یکدیگر می باشند؛ بنابراین تمامی موضوعات و سؤالات مطرح شده در آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک، ورژن یکسانی دارند؛ اما تفاوت اصلی این دو آزمون، در محتوای مطالب و نوع تسک های مطرح شده در بخش Reading و Writing است؛ بنابراین احتیاج است که زبان آموز متناسب با نوع آزمون خود، از مطالب موجود در دو کتاب جنرال و آکادمیک به صورت جداگانه بهره گیرد.

خرید کتاب IELTS Cambridge 15 Academic

کتاب IELTS Cambridge 15 Academic که اخیرا به مجموعه کتاب ها و منابع آزمون آیلتس سایت جنگل افزوده شده است، یک منبع بسیار غنی از مطالبی است که در اختیار زبان آموزان و متقاضیان برگزاری آزمون آیلتس قرار می گیرد.

این کتاب قادر است تمامی مهارت های لازم جهت آمادگی آزمون آیلتس که شامل مهارت های Speaking ،listening ،Reading و Writing می باشد را در دانشجویان زبان آموز تقویت نماید.

زبان آموزان قادرند با خرید کتاب IELTS Cambridge 15 Academic به صورت کاملا خودآموز، نقاط ضعف خود را در چهار مهارت ذکر شده تعیین کرده و با انجام تمارین متعدد، آن ها را به طور کامل از بین ببرند.

همان طور که گفته شد، از آنجا که کتاب آیلتس کمبریج در دو سطح آکادمیک و جنرال قابل عرضه است، ضروری است زبان آموزان بسته به هدف خود در آزمون آیلتس، ابتدا نوع آزمون را انتخاب کرده و سپس با توجه به احتیاج خود به دریافت مدرک آیلتس جنرال یا آکادمیک، کتاب مورد نظر خود را به مدت محدود و فقط با قیمت 18.000 تومان از سایت جنگل خریداری کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1439

به "چاپ جدیدترین نسخه از سری کتاب های محبوب آیلتس کمبریج در انتشارات جنگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ جدیدترین نسخه از سری کتاب های محبوب آیلتس کمبریج در انتشارات جنگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید