ژاوی: اولویت گواردیولا فتح لیگ قهرمانان اروپا است

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی السد قطر معتقد است اولویت سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در فصل جاری، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

ژاوی: اولویت گواردیولا فتح لیگ قهرمانان اروپا است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که در بارسلونا هم سابقه همبازی بودن با پپ گواردیولا را در کارنامه اش دارد و هم زیر نظر این سرمربی 48 ساله در نوکمپ بازی نموده، به تمجید از سرمربی پیشین آبی واناری ها پرداخت. گواردیولا که در دو فصل اخیر 7 قهرمانی از جمله دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس را برای منچسترسیتی به ارمغان آورده، این فصل تیم تحت راهنماییش از کورس قهرمانی لیگ برتر جا مانده و در حال حاضر با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز اختلاف دارد.

سرمربی السد قطر در گفت وگو با نشریه انگلیسی میرر گفت: پپ یک برنده به جهان آمده است. فاصله امتیازی زیاد منچسترسیتی با لیورپول به او ضربه خواهد زد، برای همین گواردیولا تسلیم نخواهد شد. با این حال پپ واقع بین خواهد بود. فاصله ایجاد شده بین منچسترسیتی و لیورپول صدرنشین زیاد است و در حال حاضر بعید به نظر می رسد که تیم تحت راهنمایی او بتواند برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر گردد.

وی اضافه نمود: با در نظر دریافت این موضوع (دور از دسترس بودن قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر) به نظر من شانس بالایی وجود دارد که لیگ قهرمانان اروپا اولویت پپ برای فصل جاری باشد. منچسترسیتی دو بازی بزرگ مقابل رئال مادرید خواهد داشت و شاید گواردیولا این فرصت را داشته باشد که پیش از چنین بازی هایی به بازیکنانش استراحت بدهد.

ژاوی در ادامه صحبت هایش اظهار داشت: پپ همواره می خواهد در هر تورنمنتی که حضور دارد به قهرمانی برسد اما مطمئنم که اگر در اول فصل از او می پرسیدید که تمایل داری در کدام تورنمنت به قهرمانی برسی، پاسخ او لیگ قهرمانان بود. گواردیولا در اظهارنظری در خطاب به یورگن کلوپ به حالت شوخی گفته بود که منچسترسیتی و لیورپول باید این فصل جام های شان را عوض نمایند که به نظرم در این شوخی، حقیقتی نهفته بود.

اسطوره باشگاه بارسلونا در سرانجام اظهار داشت: پپ با منچسترسیتی تمامی جام قهرمانی های در انگلیس را فتح نموده است و می داند که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند باشگاه منچسترسیتی را به مرحله دیگری برساند.

منچسترسیتی در اولین بازی خود در سال 2020، فردا شب (چهارشنبه) در هفته بیستم ویکم لیگ برتر انگلیس پذیرای اورتون است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 908

به "ژاوی: اولویت گواردیولا فتح لیگ قهرمانان اروپا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: اولویت گواردیولا فتح لیگ قهرمانان اروپا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید