کرونا جان 8 نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت

به گزارش تور چین ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته، 8 مورد نو فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در استان گزارش شد.

کرونا جان 8 نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت

به گزارش از ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته، 988 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 257 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او افزود: در شبانه روز گذشته، نتیجه تست 285 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 48 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی افزود: هم اکنون 608 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 512 نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او گفت: طی 24 ساعت گذشته، 8 مورد تازه فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 438 نفر رسید.

شیرانی شرح داد: درحال حاضر 68 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

او ادامه داد: هم اکنون تمامی شهرستان های 10 گانه استان در شرایط رنگ بندی قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته اند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2070

به "کرونا جان 8 نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جان 8 نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید