گرایی: حساسیت رقابت بین برادرم و کاویانی نژاد بالا بود، رئیس تشک و قاضی نظر داور را تأیید نکردند

به گزارش تور چین ارزان، دارنده دو مدال برنز کشتی فرنگی دنیا گفت: کشتی خیلی حساسی بین برادرم، محمدرضا گرایی و امین کاویانی نژاد برگزار گردید و هر دو کشتی گیر می خواستند پیروز شوند.

گرایی: حساسیت رقابت بین برادرم و کاویانی نژاد بالا بود، رئیس تشک و قاضی نظر داور را تأیید نکردند

محمدعلی گرایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اتفاقات پیش آمده در مبارزه برادرش، محمدرضا گرایی با امین کاویانی نژاد در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، گفت: به هرحال کشتی خیلی حساسی بود و هر دو کشتی گیر می خواستند پیروز شوند. البته از قبل هم رقابتی بین آنها وجود داشت.

وی در ادامه اضافه کرد: کشتی ورزش سنگینی است و مشکل خاصی به وجود نیامده است. در حین مبارزه اعتراضی به داوری بود و ما اعتقاد داشتیم که محمدرضا حریفش را ضربه نموده است. داور هم ضربه فنی را گرفت، اما رئیس تشک و قاضی تأییدش نکردند.

فرنگی کار ملی پوش کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: این گونه حساسیت ها در مسابقات طبیعی است. برد و باخت بین کشتی گیران مدعی رد و بدل می گردد و گاهی حساسیت یک مبارزه خیلی بالا می رود. در حین مسابقه فشار روی کشتی گیر و مربیانش زیاد است.

وی در خصوص شرایط خودش که به دلیل کسب مدال برنز جهانی 2019 از شرکت در جام تختی معاف شده بود، تأکید کرد: تمریناتم را در شیراز دنبال می کنم. از دهم بهمن هم قرار است اردوی تیم ملی شروع گردد و به اردو می رویم. نمی دانم باید کجا کشتی بگیرم. قطعاً هر چیزی که کادرفنی صلاح بداند، همان برنامه اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 990

به "گرایی: حساسیت رقابت بین برادرم و کاویانی نژاد بالا بود، رئیس تشک و قاضی نظر داور را تأیید نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: حساسیت رقابت بین برادرم و کاویانی نژاد بالا بود، رئیس تشک و قاضی نظر داور را تأیید نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید