اظهارنامه مالیاتی زمستان دو روز دیگر مهلت دارد

به گزارش تور چین ارزان، مزیکی گفت: 15 اردیبهشت آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 99 است.

اظهارنامه مالیاتی زمستان دو روز دیگر مهلت دارد

مزیکی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار از ، از روز های سرانجامی مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش اضافه نموده دوره سه ماهه زمستان 1399 خبر داد و گفت: و بر این اساس 15 اردیبهشت آخرین مهلت ارائه اظهارنامه ارزش اضافه نموده دوره زمستان 99 خواهد بود.

مزیکی اضافه نمود: مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش اضافه نموده حداکثر 15 روز پس از سرانجام هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند، اما به منظور تکریم و رفاه حال مودیان گرامی و براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه دوره زمستان سال 1399 به مدت یک ماه تمدید شد.

او اضافه نمود: به منظور ارایه خدمات بهتر به مودیان محترم، ادارات مالیاتی سراسر استان مرکزی با رعایت مصوبات ستاد کرونا و دستورالعمل های بهداشتی علاوه بر ساعات اداری معمول، در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه تا ساعت 18 آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به مودیان محترم خواهند بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از مودیان خواست تا در موعد باقیمانده نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش اضافه نموده فصل زمستان سال 1399 اقدام کنند تا مشمول جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر نشو ند.

او ادامه داد: مودیان محترم می توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس www.intamedia.ir قسمت مالیات بر ارزش اضافه نموده اطلاعات تکمیلی در این خصوص را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

سرانجامی پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2057

به "اظهارنامه مالیاتی زمستان دو روز دیگر مهلت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنامه مالیاتی زمستان دو روز دیگر مهلت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید