المعلم: بحران سوریه سال 2020 هم ادامه خواهد داشت، ترکیه با شکست تروریست هایش دست به دامن روسیه می گردد

به گزارش تور چین ارزان، وزیر امور خارجه سوریه با اشاره به پشتیبانی اقتصادی حامیان تروریست ها از آنها در کشورش گفت: هرگاه تروریست های ترکیه در ادلب شکست می خورند، آنکارا دست به دامن مسکو می گردد.

المعلم: بحران سوریه سال 2020 هم ادامه خواهد داشت، ترکیه با شکست تروریست هایش دست به دامن روسیه می گردد

بهترین تجربه سفر را با ترکیه تور ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: سال 2020 میلادی سرانجام بحران سوریه نخواهد بود، زیرا حامیان تروریسم به پشتیبانی مالی خود از تروریست ها ادامه می دهند.

وی همچنین از عزم دولت سوریه برای افزایش سطح همکاری مالی سوریه و روسیه همسو با سطح سیاسی اطلاع داد.

المعلم درباره قانون جدید کنگره آمریکا علیه سوریه و هم پیمانانش موسوم به قانون قیصر گفت: ما اصلاً توجهی به چیزهایی که آمریکا اعلام می نماید، نمی کنیم، زیرا اساساً آمریکا کشوری توطئه گر علیه سوریه از همان شروع بحران بوده است بنابراین هرکاری می خواهند انجام دهند، ما هم هرکاری که ملتمان تمایل دارند، می کنیم.

المعلم درخصوص پیشروی ارتش سوریه و محاصره کامل پست نظامی ترکیه از سوی نیروهای سوری گفت: متأسفانه همیشه وقتی سران ترکیه احساس می نمایند که عناصر تروریستی آنها در ادلب دچار شکست می شوند، برای برقرار کردن آتش بس به مسکو سفر می نمایند.

وی گفت: سال 2020 میلادی، سرانجام بحران سوریه نخواهد بود، زیرا توطئه سرانجام نیافته است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 932

به "المعلم: بحران سوریه سال 2020 هم ادامه خواهد داشت، ترکیه با شکست تروریست هایش دست به دامن روسیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المعلم: بحران سوریه سال 2020 هم ادامه خواهد داشت، ترکیه با شکست تروریست هایش دست به دامن روسیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید