انتقاد شدید نامزد دموکرات از کم اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی

به گزارش تور چین ارزان، نامزد موکرات انتخابات آمریکا با انتقاد از کوشش ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن آسیبهای مغزی نظامیان آمریکایی در حمله ایران به عین الاسد تاکید نمود، این آسیب ها می تواند کل زندگی فرد را با مشکل روبرو کند.

انتقاد شدید نامزد دموکرات از کم اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک ویزای دانشجویی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، پت بوته جج نامزد دموکراتها در انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری آمریکا شدیدا از کوشش دونالد ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن آسیبهای مغزی نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق انتقاد کرد.

در حالی که ترامپ بعد از هدف قرار دریافت پایگاه عین الأسد در پاسخ موشکی ایران مدعی شده بود هیچ یک از نظامیان آمریکایی مستقر در این پایگاه آسیب ندیده اند، پنتاگون چند روز پیش اذعان کرد که بر اثر این حمله موشکی دستکم 34 نظامی آمریکایی دچار ضربه مغزی خفیف شده و به مراکز درمانی خارج از عراق انتقال یافته اند.

ترامپ بعد از افشای این اطلاعات، مدعی شد که این مصدومیت چندان جدی نیست و چیزی شبیه به یک سردرد ساده است.

بوته جج که قبلا به عنوان افسر رزرو نیروی دریایی آمریکا در افغانستان خدمت نموده است با انتقاد شدید از اظهارات رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود که آسیبهای مغزی می تواند به طوربالقوه برای فرد تا آخر زندگی مسائل پیچیده ای ایجاد کند.

وی در مصاحبه با برنامه Face the Nation شبکه سی بی اس شرح داد، آسیبهای مغزی تهدید کننده زندگی فرد هستند، نه تنها در زمان آسیب دیدن، بلکه برای همه زندگی فرد. این آسیبها کاملا می تواند فردی که به این کشور خدمت نموده است را ناتوان کند.

بوته جج با طعنه به ترامپ گفت: برای رئیس جمهوری که چنین فداکاریهایی را کوچک می شمارد و کسی که از خدمت کردن به ارتش آمریکا فرار نموده است غیرممکن است که بتواند تجربه این سربازان را درک کند.

پیش از این منابع آمریکایی گفته بودند که ترامپ در زمان جنگ ویتنام با استفاده از مدارک پزشکی از خدمت سربازی در رفته است.

طی روزهای گذشته و با اعتراف وزارت دفاع آمریکا به مجروح شدن حاقل 34 نفر در حمله موشکی ایران به عین الاسد، انتقادها از ترامپ به خاطر پنهانکاری در این زمینه شدیدا افزایش یافته است.

برنی سندرز و الیزابت وارن از دیگر نامزدهای انتخابات نیز شدیدا از کاخ سفید به خاطر این موضوع انتقاد کردند.

گروه موسوم به کهنه سربازان جنگ های خارجی آمریکا که از نظامیان شرکت کننده در عملیات های خارجی پنتاگون تشکیل شده، هم روز شنبه با صدور بیانیه ای از کوشش رئیس جمهور آمریکا برای بی اهمیت نشان دادن مصدومیت نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه عین الأسد انتقاد کردند.

در بیانیه کهنه سربازان در انتقاد از این موضع گیری ترامپ عنوان شده است که این گروه نمی تواند در برابر کوشش برای بی اهمیت نشان دادن این مصدومیت بیکار بماند.

این گروه با بیان اینکه نباید این مصدومیت را دستکم گرفت، اشاره نموده است که صدمات به وجود آمده، می تواند عوارض کوتاه مدت و بلندمدت زیادی از جمله از دست دادن حافظه را به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 998

به "انتقاد شدید نامزد دموکرات از کم اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید نامزد دموکرات از کم اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید