بخش آنلاین Red Dead 2 همین روزها عرضه می گردد

به گزارش تور چین ارزان، درست مثل ساخته قبلی شرکت بازی سازی راک استار گیمز، بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه بازی، در دسترس بازی کننده ها قرار نگرفت. راک استار پیش از عرضه بازی قول داد که این بخش را تا خاتمه ماه نوامبر عرضه کند. چند روزی بیشتر تا اتمام ماه نوامبر باقی نمانده و این طور که به نظر می رسد، راک استار گیمز به قول خود عمل خواهد نمود. به لطف درز چند اطلاعات مختلف توانسته ایم کم و بیش مطمئن شویم که بخش Red Dead Online به زودی در اختیار خریداران بازی قرار خواهد گرفت.

بخش آنلاین Red Dead 2 همین روزها عرضه می گردد

البته آن طور که راک استار گیمز گفته است، بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در ابتدا به صورت آزمایشی و بتا عرضه خواهد شد. دقیقا هم حرفی از محتوای بخش Red Dead Online زده نشده و نمی دانیم با چه چیزی طرف هستیم، ولی کم و بیش می توانیم پیش بینی هایی هم داشته باشیم؛ طوری که بدون شک از نظر روند و ساختار، بخش آنلاین بازی بی شباهت به بخش آنلاین جی تی ای نخواهد بود.

خود راک استار در شرح بخش Red Dead Online نوشته است: با قرار دادن گیم پلی Red Dead Redemption 2 به عنوان پایه، بخش Red Dead Online به بازی کننده ها اجازه می دهد تا به تنهایی یا با دوستان خود به گشت و گذار بپردازند و در عین حال هم به یاری آپدیت های مرتب و تنظیم و تغییر، این بخش رشد و تکامل پیدا می نماید.

نکته جالب این جاست که ظاهرا برخی بازی کننده ها در حال حاضر مشغول بازی کردن Red Dead Online هستند، چون اچیومنت های این بخش در ایکس باکس لایو توسط تعدادی از افراد آنلاک شده اند. مطمئنا راک استار گیمز مشغول تست بازی است.

این اچیومنت بخش آنلاین بازی Breakout نام دارد و تصویر آن هم یک زنجیر پای باز شده است. چند وقت پیش هم وب سایتی تصویری از Red Dead Online منتشر نموده بود مرحله ابتدایی این بخش را نشان می داد. در این تصویر درشکه ای را می بینیم که مشغول حمل تعدادی زندانی است.

مثل جی تی ای 5، بخش Red Dead Online هم تجربه ای بزرگ و پر از مراحل مختلف است که به صورت رایگان در اختیار خریداران Red Dead Redemption 2 قرار می گیرد. دقیقا مثل بحش آنلاین جی تی ای 5 هم انتظار داریم تا راک استار گیمز سال ها از این بخش پشتیبانی و مرتب به آن محتوای جدید اضافه کند.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 247

به "بخش آنلاین Red Dead 2 همین روزها عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش آنلاین Red Dead 2 همین روزها عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید