دومین بسته الحاقی الن ویک 2 در چند روز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش تور چین ارزان، رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) اعلام نموده که دومین بسته الحاقی بازی الن ویک 2 با عنوان The Lake House در 22 اکتبر (1 آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.

دومین بسته الحاقی الن ویک 2 در چند روز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

الن ویک 2 دنباله ای بود که با استقبال خوبی روبرو شد و ثابت کرد که ارزش سیزده سال انتظار را داشته است. تقریبا یک سال پس از انتشار، محتوای اضافی مختلفی از جمله حالت نیو گیم پلاس و اولین بسته الحاقی آن یعنی Night Springs برای بازی منتشر شد. در حالی که بازیکنان از مدت ها پیش می دانستند که بسته الحاقی بعدی The Lake House نام خواهد داشت، اما رمدی اطلاعات خاصی در خصوص آن ارائه ننموده بود.

اوایل این ماه، The Lake House به طور رسمی با تریلری کوتاه معرفی گردید که نشان داد این بسته به طور قابل توجهی ترسناک تر از بسته قبلی خواهد بود. حال تریلر جدیدی از این بسته منتشر شده که جزئیات بیشتری از آن را در اختیار هواداران قرار می دهد. بر اساس تریلر، این بسته روی یک مرکز FBC در شهر Bight Falls به نام Lake House تمرکز دارد. بر اساس بعضی جزئیات ارائه شده، این بسته یا قبل یا در طول رویدادهای بازی اصلی رخ می دهد. شما در نقش ماموری به نام کیران استیوز (Kiran Estevez) بازی می کنید که در حال آنالیز یک اختلال در مرکز گفته شده است.

هنوز تعیین نیست که چه وحشت هایی در انتظار بازیکنان هستند، اما رمدی تایید نموده است که این بسته ارتباط نزدیک تری بین الن ویک 2 و دنیای مرتبط بازی های رمدی برقرار خواهد نمود. در نتیجه، این بسته برای هواداران بازی کنترل نیز لذت بخش خواهد بود. برای دسترسی به The Lake House، باید یا نسخه دلوکس (Deluxe) بازی را داشته باشید یا بازی خود را به این نسخه ارتقا دهید که حدودا 20 دلار هزینه روی دست شما خواهد گذاشت.

این نسخه از بازی در کنار بسته های الحاقی بازی، بعلاوه آیتم های ظاهری مختلفی را برای الن و ساگا نیز در دسترس قرار می دهد. در حالی که رمدی همچنان جزئیات خاصی را ارائه ننموده است، اما با انتشار The Lake House بعضی بهبودها در تجربه کلی بازی نیز انجام خواهد شد.

الن ویک 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1403 بروزرسانی: 30 مهر 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2629

به "دومین بسته الحاقی الن ویک 2 در چند روز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بسته الحاقی الن ویک 2 در چند روز آینده عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید