عرضه سایبرپانک 2077 به عقب نخواهد افتاد

به گزارش تور چین ارزان، ادامه بحران جهانی ویروس کرونا چندان اجازه پیش بینی رویدادهای آینده را به افراد نمی دهد، ولی شرکت بازی سازی سی دی پراجکت از عرضه بازی سایبرپانک 2077 در شهریور ماه مطمئن است. این شرکت به تازگی با تاکید بر این موضوع که مراحل توسعه بازی مثل گذشته، ولی در خانه، ادامه دارند، گفته که برنامه عرضه بازی در شهریور ماه پابرجاست.

عرضه سایبرپانک 2077 به عقب نخواهد افتاد

عرضه بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) در ابتدا برای هفته آینده برنامه ریزی شده بود؛ با این حال، نه به خاطر ویروس کرونا به خاطر حل مسائل فنی و پرداخت بیشتر بازی، چند ماه پیش شاهد به عقب افتادن عرضه آن بودیم. در حال حاضر عرضه سایبرپانک 2077 برای روز 17 سپتامبر برنامه ریزی شده است؛ تاریخی که طبق گفته شرکت سی دی پراجکت، تغییر نخواهد کرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که شرکت های بازی سازی یکی پس از دیگری، عرضه محصولات و بازی های خود را به دلیل بحران پیش آمده به خاطر ویروس کرونا، به عقب انداخته اند. همین هفته پیش بود که سونی عرضه بازی بزرگ The Last of Us: Part II و یکی دیگر از بازی های خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

شرکت سی دی پراجکت با ورود به سال مالی جدید، بیانیه ای برای سهامداران منتشر کرده که در کنار آمار و ارقام مالی، درباره شرایط توسعه سایبرپانک 2077 هم صحبت می کند.

آدام کیچینسکی، مدیر شرکت بازی سازی سی دی پراجکت، درباره عرضه سایبرپانک 2077 گفته است:

برنامه های ما تغییری نکرده اند و با قدرت به سمت عرضه سایبرپانک در ماه سپتامبر حرکت می کنیم. چیزی از انگیزه تیم سازنده بازی کم نشده و همه ما ابزارهای لازم برای کار از خانه را در اختیار داریم. بیش از سه هفته است در چنین حالتی به کار ادامه داده ایم و نتایج تایید کرده اند که می توانیم فعالیت های مان را بدون اختلال ادامه دهیم.

در این بیانیه هم چنین آمده است که شرکت سی دی پراجکت به خوبی برای کار در دوره های چالش برانگیز آماده است و این موضوع به لطف اجتناب از قرار دادن شرکت در قرض های مالی و فراهم کردن ذخایر نقدی ممکن شده.

هم چنین یکی دو روز پیش آدام بادوفکسی، مدیر استودیوی سی دی پراجکت رد، در توییتر خود نوشت که مراحل رده بندی سنی بازی سایبرپانک 2077 انجام شده اند و آن ها در حال برطرف کردن باگ های نهایی بازی هستند.

عرضه سایبرپانک 2077 برای روز 17 سپتامبر در نظر گرفته شده است. بازی روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: یوروگیمر

جدیدترین اطلاعات فرایند بازی Cyberpunk 2077

سایبرپانک 2077؛ نژادپرستی، هموفوبیا، ترنسفوبیا، و سایر قضایا

ببینید:

تریلر E3 2019 بازی Cyberpunk 2077

تریلر معرفی گیم پلی Cyberpunk 2077

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1212

به "عرضه سایبرپانک 2077 به عقب نخواهد افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سایبرپانک 2077 به عقب نخواهد افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید