برنی سندرز ویدیوی کارزار انتخاباتی خود را ضبط کرد

به گزارش تور چین ارزان، سندرز که در رقابت های دور پیش به نمایندگی از دمکرات ها در کارزار سخت انتخاباتی به میدان آمده بود برغم کسب محبوبیت چشمگیر، در نهایت در انتخابات درون حزبی دمکرات ها عرصه را به رقیب و هم حزبی خود هیلاری کلینتون واگذار کرد.

برنی سندرز ویدیوی کارزار انتخاباتی خود را ضبط کرد

برنی سندرز، سناتور آمریکایی با ضبط یک پیغام ویدیویی از اعلام نامزدی خود برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 میلادی خبر داده است. در گزارش روز شنبه پایگاه خبررسانی اینترنتی پولیتیکو در همین خصوص اشاره ای به زمان انتشار احتمالی ویدیوی آقای سندرز نشده است.

پایگاه اینترنتی پولیتیکو پیشتر نیز اعلام نموده بود که برنی سندرز با بعضی شخصیت های مورد نظر خود برای تصدی مسئولیت در تیم کارزار انتخاباتی اش دیدار و تبادل نظر نموده است.

از این سناتور هفتاد و هفت ساله که به نمایندگی از ایالت ورمانت در مجلس سنا حضور دارد به عنوان یک سیاستمدار دمکرات نام می برند که دارای دیدگاه های مستقل و منحصر به فرد است.

از جمله ایده هایی که سندرز در طول رقابت های درون حزبی دمکرات ها در سال 2016 از آن دفاع می کرد می توان به پروژه های معروفی چون پوشش بیمه همگانی، دانشگاه دولتی رایگان و افزایش حداقل دست مزد به پانزده یورو اشاره نمود.

وی پیش از ورود به مجلس سنا طی سالهای 1990 تا 2006 عضوی از مجلس نمایندگان آمریکا بوده است. برنی سندری در انتخابات ماه نوامبر بار دیگر و به راحتی برای دوره ای دیگر به عنوان نماینده مجلس سنا برگزیده شد.

به گزارش رسانه های آمریکا حدود ده تن از اعضای حزب دمکرات تاکنون برای ورود به کارزار انتخاباتی سال 2020 اعلام آمادگی نموده اند. از جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا در زمان ریاست باراک اوباما به عنوان یکی از این چهره ها نام برده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 310

به "برنی سندرز ویدیوی کارزار انتخاباتی خود را ضبط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنی سندرز ویدیوی کارزار انتخاباتی خود را ضبط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید