قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین

به گزارش تور چین ارزان، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در مرکز تهران و منطقه ها مقرون به صرفه مشهد و بعلاوه خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

میانه قیمت مسکن در مرکز تهران

میانه قیمت خرید یک مترمربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج ساخت در محله نواب تهران 17 میلیون و 700 هزار تومان است. در یوسف آباد این رقم به 55 میلیون و 688 هزار تومان می رسد. اگر دو نفر در این دو محله اقدام به خرید آپارتمان های 80 متری نمایند، اختلاف قیمت معاملات آن ها سه میلیارد و 40 میلیون تومان می گردد.

میانه هزینه اجاره بها در مرکز تهران

اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در بریانک تهران، ماهانه شش میلیون و 640 هزار تومان تمام می گردد. هزینه ای که برای مستاجران ساکن منطقه گیشا، تا سه برابر افزایش پیدا می نماید. در گیشا اجاره بهای کامل چنین آپارتمانی 15 میلیون و 280 هزار تومان است.

میانه قیمت مسکن در منطقه ها مقرون به صرفه مشهد

میانه قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی در بلوار توس مشهد، پنج میلیون و 157 هزار تومان است. منطقه ای واقع در شمال غرب مشهد. همین حوالی و در محله امیریه، هر مترمربع آپارتمان مسکونی در سایت دیوار، 9 میلیون و 391 هزار تومان قیمت گذاری شده است. خرید آپارتمان های 100 متری در این دو منطقه به ترتیب 515 و 940 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

میانه اجاره بها در منطقه ها مقرون به صرفه مشهد

شهر گلبهار در فاصله 35 کیلومتری شمال غرب مشهد، یکی از مالی ترین گزینه ها برای اجاره نشینی در این شهر محسوب می گردد. اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در این شهر، به طور میانه هر ماه یک میلیون و 120 هزار تومان هزینه دارد. این رقم در محله سرافرازان به چهار برابر می رسد. در سرافرازان صاحب خانه ها، برای چنین آپارتمانی ماهانه چهار میلیون و 80 هزار تومان دریافت می نمایند.

میانه قیمت خودرو های صفر و زیر 250 میلیون تومان

پراید 131، مقرون به صرفه ترین خودرو بازار، طی یک هفته قبل تغییر قیمتی نداشت. در سایت دیوار به طور میانه برای مدل سال 98 این خودرو 106 میلیون تومان قیمت گذاشته اند. اگر بودجه شما تا 150 میلیون تومان افزایش پیدا کند، کوئیک دنده ای، ساینا و تیبا هاچ بک پلاس به گزینه هایتان اضافه می گردد. اما با 250 میلیون تومان می گردد سراغ مقایسه بین سمند سورن EF7 و پژو پارس TU5 رفت.

خودرو های دست دوم و کمتر از 200 میلیون تومان

تیبا هاچ بک صفرکیلومتر مدل سال 99 تقریبا 129 میلیون تومان ارزش دارد. اما مدل دست دوم همین خودرو در سایت دیوار به طور میانه 115 میلیون تومان خرید و فروش شده است. به شرطی که حدود 10 هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد. آگهی های سایت دیوار از رشد 2/1 درصدی قیمت پراید 131 دست دوم خبر می دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1996

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید