نقد منصفانه از خودشیفتگی مدیران جلوگیری می نماید

به گزارش تور چین ارزان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: نقد سازنده و منصفانه مانع از استبداد رأی و خودشیفتگی مدیران می گردد.

نقد منصفانه از خودشیفتگی مدیران جلوگیری می نماید

به گزارش خبرنگاران، علی اسماعیلی، دیروز(30 مرداد)، در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیران رسانه های استان، اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز کشور نبود گفت وگوهای دوطرفه است.

وی با تأکید بر ضرورت نقد منصفانه، اضافه نمود: نقد منصفانه و سازنده بسیار در عملکردها تاثیرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: نقد سازنده مانع از استبداد رأی و خودشیفتگی مدیران می گردد.

اسماعیلی ادامه داد: باید یاد بگیریم در کنار نقد سازنده در برابر عملکردهای خوب از یکدیگر تشکر نیز کنیم و این فرهنگ تشکر در خراسان جنوبی کم رنگ است. وی اضافه نمود: چیستی و نتیجه کار سوالاتی است که باید در ذهن خبرنگار ایجاد گردد و با روابط عمومی ادارات تعامل خوبی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: روابط عمومی باید با عملکرد درست خود خبرنگار را قانع کند و اگر محدودیتی وجود دارد آن را بیان کند و این گفتگوها بیشتر گردد تا نفع عمومی ایجاد گردد.

اسماعیلی یادآور شد: باید نشست های مشترک بین مدیران روابط عمومی و رسانه ها بیشتر برگزار گردد، چون در این صورت مشکلات بیشتری رفع می گردد.

در این دیدار جمعی از نمایندگان رسانه ها و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی به بیان نظرات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 154

به "نقد منصفانه از خودشیفتگی مدیران جلوگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد منصفانه از خودشیفتگی مدیران جلوگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید