پکن: گزارش سازمان ملل درباره برجام باید بی طرفانه و متوازن باشد

به گزارش تور چین ارزان، نماینده چین در سازمان ملل در مورد گزارش اخیر سازمان ملل درباره برجام گفت که این گزارش باید بی طرفانه و متوازن باشد.

پکن: گزارش سازمان ملل درباره برجام باید بی طرفانه و متوازن باشد

با ما همراه باشید و با چین تور از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از شینهوا، وو هایتائو معاون نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت اجرای توافقنامه هسته ای بین ایران و قدرت های دنیا (برجام) نیازمند کوشش های مشترک و مداوم همه طرف هاست.

هایتائو در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد اضافه کرد: اجرای برجام یک فرایند طولانی است و بدون شک با سختی ها و چالش هایی همراه خواهد بود.

وی توضیح داد همه طرف ها باید به برجام و اصل گام به گام، اقدام متقابل و اجرای کامل پایبند باشند.

نماینده چین همچنین بر اهمیت تقویت اعتماد دوجانبه و کوشش برای توافق درمورد فرایند اجرا تاکید نمود.

وی درمورد گزارش سازمان ملل متحد درباره اجرای برجام طی چند ماه گذشته که روز دوشنبه منتشر شد گفت: ما معتقدیم گزارش مربوطه باید بازتاب دهنده اجرای برجام توسط همه طرف ها به شکلی بی طرفانه و متوازن باشد. این گزارش همچنین باید بازتاب کوشش همه طرف ها باشد.

هایتائو در این نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد اضافه کرد: چین همیشه از کوشش ها برای حل مسئله هسته ای ایران با استفاده از ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک حمایت نموده و متعهد به تقویت رژیم بین المللی منع تکثیر هسته ای و حفظ صلح و ثبات بین المللی و منطقه ای بوده است.

وی اضافه کرد: چین آماده همکاری با همه طرف ها به منظور اجرای جدی برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 994

به "پکن: گزارش سازمان ملل درباره برجام باید بی طرفانه و متوازن باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن: گزارش سازمان ملل درباره برجام باید بی طرفانه و متوازن باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید