گزارش پیشرفت پروژه آرش مال دی ماه 1401 دکور بندی غرفه ها و &amphellip.

به گزارش تور چین ارزان، گزارش پیشرفت پروژه آرش مال دی ماه 1401

مجتمع تجاری ، تفریحی و فرهنگی آرش مال با بیش از 22 هزار متر مربع زیربنا و مجهز به بزرگترین پردیس سینمای منطقه ها آزاد کشور و استان گیلان با 93 درصد پیشرفت فیزیکی در خرداد ماه 1402 به مرحله بهره برداری میرسد .

گزارش پیشرفت پروژه آرش مال دی ماه 1401 دکور بندی غرفه ها و &amphellip.

آرش مال ، پس از بهره برداری میزبان مرکز خدمات بین الملل منطقه ها آزاد کشور خواهد بود،و مرکز نو ظهور کد تسهیل گر خدمات تجاری - صنعتی در منطقه ها آزاد کشورمیشود .

در دوره نخست 9 ماهه 1401 ، راندمان سرمایه گذاری به عملیات اجرایی از78 درصد به حدود 90 درصد رسید که این فرایند با رشد همزمان سرمایه گذاران (مشتریان طرح) از 53 به 195 نفر همراه بوده است که در طی این دوره با رشد میانه قیمت 50 درصد نیز همراه بوده است .

تکمیل طبقه پارکینگ و نصب کامل تجهیزات موتور خانه ، تکمیل شبکه دورکشی ها و سیستم شوتینگ زباله ، خرید وآغاز به کار نصب تجهیزات فودکورت ، خرید تجهیزات و تکمیل سالن کنسرت 1000 نفری و سه سینمای VIP هر یک به ظرفیت 42 نفر ، آغاز به کار تجهیز و تکمیل اسکای لایت مجتمع و آغاز به دکور بندی غرفه های طبقه اول تنها بعضی از اقدامات کلیدی دوره سه ماهه پائیز در مجتمع تجاری ، تفریحی و فرهنگی آرش مال میباشد .

در طی این دوران در هماهنگی سه معاونت برنامه و استراتژی ، توسعه تجاری و مالی و اداری هلدینگ عملیات بهره برداری در حوزه های مختلف از جمله مذاکره با برند ها ، توسعه نرم افزاری و هوشمند سازی محیطی ، مذاکره با psp های پیشرو در حوضه پرداخت ، جذب منابع استانی و …. در حال اجرا است .

امید است در سایه لطف الهی وتلاش آرمان اجرایی ، از کارگران تا مهندسین پروژه ، این نگین بی همتای تجاری محرک توسعه مالی در منطقه آزاد انزلی شود .

منبع: اتاق
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2478

به "گزارش پیشرفت پروژه آرش مال دی ماه 1401 دکور بندی غرفه ها و &amphellip." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش پیشرفت پروژه آرش مال دی ماه 1401 دکور بندی غرفه ها و &amphellip."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید