امیر سیاری: تقویت همکاری های دریایی دستاورد رزمایش کمربند امنیت دریایی است

به گزارش تور چین ارزان، معاون هماهنگ کننده ارتش تقویت همکاری های دریایی را از دستاورد های رزمایش کمربند امنیت دریایی 2022 دانست.

امیر سیاری: تقویت همکاری های دریایی دستاورد رزمایش کمربند امنیت دریایی است

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ نماینده ارتش گفت: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 در ابعاد مختلف حائز اهمیت است که برقراری امنیت تجارت دریایی در شمال اقیانوس هند و هماهنگی بهتر و ارتباطات نزدیک تر بین نیرو های دریایی کشور های منطقه و فرامنطقه ای و البته تبادل تجربیات دریایی در امدادرسانی و یاری در حوادث و سوانح دریایی از آن جمله است.

وی بعلاوه توضیح داد: برگزاری مقتدرانه این رزمایش با میزبانی و فرماندهی ما نشان می دهد نیرو های دریایی جمهوری اسلامی ایران متشکل از ارتش و سپاه از توانمندی بسیار خوبی در برنامه های امنیت افزای مشترک با یکدیگر و مرکب با دیگر کشور ها رسیده اند و می توانند کمربند امنیتی در شمال اقیانوس هند و دریای عمان را تقویت نمایند.

معاون هماهنگ نماینده ارتش اضافه کرد: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 که برای سومین بار در حال اجراست و در تقویم تمرینات نیرو های مسلح گنجانده شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، نشانه توسعه عمق راهبردی و ارتقای جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف دریایی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2282

به "امیر سیاری: تقویت همکاری های دریایی دستاورد رزمایش کمربند امنیت دریایی است" امتیاز دهید

1 کاربر به "امیر سیاری: تقویت همکاری های دریایی دستاورد رزمایش کمربند امنیت دریایی است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر سیاری: تقویت همکاری های دریایی دستاورد رزمایش کمربند امنیت دریایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید