بایدن: به رسمیت نشناختن پیروزی ما تغییری در اقدامات مان ایجاد نمی کند

به گزارش تور چین ارزان، سی بی اس نیوز در گزارشی با اشاره به سخنان جو بایدن در زمینه کارشکنی های ترامپ در فرایند انتقال قدرت از تاکید وی بر اینکه این اقدامات تاثیری در توانایی و پویایی تیم رئیس جمهوری منتخب برای حرکت رو به جلو ندارد، اطلاع داد.

بایدن: به رسمیت نشناختن پیروزی ما تغییری در اقدامات مان ایجاد نمی کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از این شبکه خبری آمریکایی، در حالیکه دونالد ترامپ و نهاد های زیر نظر دولت هنوز جو بایدن را به عنوان رئیس جمهوری منتخب به رسمیت نشناخته اند، بایدن از آمادگی تیم خود و در دست داشتن منابع لازم برای حرکت رو به جلو اطلاع داد. این در حالی است که به لحاظ فنی، روسای نهاد های دولتی باید در مرحله نخست رئیس جمهوری را به عنوان پیروز انتخابات به رسمیت بشناسند تا بودجه و سایر امکانات لازم منتقل گردد. هرچند بایدن در تبادل نظر با خبرنگاران در ایالت دلاور، این ایده را که این منابع برای انتقال موفقیت آمیز قدرت حیاتی است، رد کرد.

بایدن در این نشست خبری گفت: اول از هرچیز ما در شروع راه انتقال قدرت هستیم. ما در حال پیشرفت هستیم و به رسمیت نشناختن پیروزی ما هیچ تغییری در اقدامات ما ایجاد نمی کند و تاثیری بر توانایی ما ندارد. ما در حال حرکت رو به جلو هستیم و با روشی پایدار حرکت خواهیم کرد. هیچ چیز مانع پیشرفت ما نخواهد شد.

رئیس جمهوری منتخب گفت که اطمینان دارد این واقعیت که آن ها (دولت ترامپ) حاضر نیستند تایید نمایند که ما در این مرحله پیروز شده ایم، نتیجه چندانی در برنامه ریزی ها و آنچه که اکنون تا 20 ژانویه (1 بهمن) می توانند انجام دهند، نخواهد داشت.

بایدن همچنین در مورد پیگیری جهت های قانونی لازم برای وادار کردن دولت ترامپ در مورد انتقال بودجه و منابع به تیم خود تاکید نمود نیازی به اینکار نمی بیند.

نتیجه انتخابات بحث برانگیز آمریکا که در تاریخ سه نوامبر (13 آبان) برگزار گردید در نهایت روز شنبه با پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات و رقیب دونالد ترامپ به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1599

به "بایدن: به رسمیت نشناختن پیروزی ما تغییری در اقدامات مان ایجاد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: به رسمیت نشناختن پیروزی ما تغییری در اقدامات مان ایجاد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید