پرونده واردات واکسن کرونا به وسیله جمعیت هلال احمر بسته شد، در حال حاضر 150 میلیون دوز واکسن وارداتی به ثبت رسیده است

به گزارش تور چین ارزان، با ورود آخرین محموله واکسن کرونا به وسیله هلال احمر، پرونده واردات واکسن کرونا با عدد 112 میلیون دوز طی 32 مرحله بسته شد.

پرونده واردات واکسن کرونا به وسیله جمعیت هلال احمر بسته شد، در حال حاضر 150 میلیون دوز واکسن وارداتی به ثبت رسیده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدحسن قوسیان مقدم، با اشاره به ورود 112 میلیون دوز واکسن به وسیله جمعیت هلال احمر در یک بازه زمانی معین اظهار کرد: بنا بر برنامه ریزی که به وسیله این جمعیت اجرا شده بود ورود واکسن کرونا سینوفارم پس از اخذ مجوز به وسیله وزارت بهداشت در دستور کار نهاده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 150 میلیون دوز واکسن با احتساب سایر واکسن های وارداتی به وسیله دستگاه های دیگر در کشور به ثبت رسیده است، گفت: در حال حاضر بنا بر اعلام وزارت بهداشت 90 میلیون دوز واکسن تزریق شده است و 60 میلیون دیگر به جای مانده است و با این احتساب فعلا ورود واکسن کرونا به کشور بسته شد.

قوسیان مقدم ادامه داد: تمام واکسن های وارداتی به وسیله هلال احمر سینوفارم بوده؛ بعلاوه 17 میلیون دوز واکسن سینوفارم نیز به وسیله سایر دستگاه ها وارد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2163

به "پرونده واردات واکسن کرونا به وسیله جمعیت هلال احمر بسته شد، در حال حاضر 150 میلیون دوز واکسن وارداتی به ثبت رسیده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرونده واردات واکسن کرونا به وسیله جمعیت هلال احمر بسته شد، در حال حاضر 150 میلیون دوز واکسن وارداتی به ثبت رسیده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده واردات واکسن کرونا به وسیله جمعیت هلال احمر بسته شد، در حال حاضر 150 میلیون دوز واکسن وارداتی به ثبت رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید